Hämmästyttävä tulos julki: Jo alle 16 sateisen COCA- COLAn juominen laihduttaa (Elimistön lämmitettävä limu!)
Elikkä ominaislämpökapasiteetti hauska juttu. Jokainen voi helposti laskea että jo alle 16 asteisen coca- limun juominen laihduttaa. Elimistön lämmittäessä limun vatsan lämpötilaan se kuluttaa enemmän energiaa limun lämmittämiseen kuin limun sokereista on saatavissa!
Paras vaikutus saadaan juomalla vatsalaukku täyteen limua, noin 1.5 litraa, jäiden kanssa hyvin kylmänä, silloin normaali ihminen jonka lämmönsäätelyelimet kunnossa kuluttaa ison hampurilaisaterian verran energiaa limpparin lämmittämiseen!
Kommentit (3)
Joskus olen lukenut että jäätynyttä kurkkua voi käyttää laihdutukseen. Itse syön paljon jäätelöä ja pysyn siksi laihana
Vierailija kirjoitti:
Joskus olen lukenut että jäätynyttä kurkkua voi käyttää laihdutukseen. Itse syön paljon jäätelöä ja pysyn siksi laihana
Jäädytetylle kurkulle ääni täältäkin. Naiset voivat käyttää kahta kerralla.
Tämä!
Myös kuumaa mehua tai teetä juomalla voi laihduttaa, tällöin energiaa kuluu kun elimistö viilentää itseään juoman lämpöenergian verran; verenkierto vilkastuu ja ihminen alkaa eritellä hikeä! Tuollainen on elimistön omaa jumppaa ja liikuntaa joka kuluttaa hurjasti kaloreita!