Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Homo-isä vastaa kysymyksiin hetken

Vierailija
31.01.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olette käyttäneet sijaissynnyttäjää " avuksi" .

Mihin tämä maailma on menossa? Luovutettuja sukusoluja, lapsia vailla juuria, lapsia vailla ÄITIÄ ja äidin rakkautta =,o( (vauvalle / lapselle ei ole ihan sama kuka nainen hoitaa (naisen mallia jos haetaan lapselle), jo ihan vastasyntynyt haistaa oman äidin ja tuntee tämän liikkeet - millä pystytään kattavasti koskaan tutkimaan mitä jälkiä se pieneen ihmiseen jättää, että oma äiti on hylännyt). Rakkaudetonta lapsen hankintaa sanan varsinaisessa merkityksessä.

t. 4 *jolla on monta homo ystävää, miehen sukulaisissa myös monia homoja, työkavereina monta homoa* en siis asiaa muuten kummastele / pidä pahana - mutta lapsia ei siihen kuvioon tarvitsisi tuoda! Se on vain luonnotonta. Anteeksi nyt, mutta se on.

Vierailija
2/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyäksytkö esim, jehovan todistajat ja maahanmuuttjat, eri väriset ihmiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat mielipiteensä. Olimme mukana kun lapsi syntyi,sain sen ensimmäisenä syliin. Ja miten on kaikki maailman orvot ja huostaan otetut? Eikö heillä ole oikeutta rakastaviin vanhempiin? Venäläinen lastenkoti parempi kuin homo-vanhemmat?

Vierailija
4/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on mielipiteensä : ) Ja Ruslanaksesta,en pidä. Ari on enemmän tyyppiäni.

Vierailija
5/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kadulla?

Vierailija
6/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen illalla enemmän.

Vierailija
7/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teikäläiset eivät ole kovin suvaitsevia muita kohtaan, olen huomannut,.

Vierailija
8/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se, että jossakin lapset kärsivät, oikeuttaisi suoranaisesti lisäämään kärsivien lasten määrää - mitäs logiikkaa se sellainen on? Eikä kukaan voi (kattavasti) nyt (enkä usko, että tulevaisuudessakaan) sanoa / tutkia sitä miten nämä juurettomuutta kokevat lapset tulevat kärsimään. Esimerkiksi hylätyksi tulemisen tunne on sellainen, mikä voi vaikuttaa lapsessa vielä aikuisenakin alitajuisesti =o(.

Kyllä venäläisiä lastenkotilapsia voisi antaa homovanhemmille. Te menittekin nyt laittamaan aivan uuden ihmisen alulle tietäen, että lapsi tulee kasvamaan vailla äidin rakkautta ja läsnäolevaa äitiä - toivottavasti ette joudu siitä päätöksestänne kovin kovaa hintaa maksamaan, ainakaan siten, että olette tietoisia tulevaisuuden ongelman johtuvan tästä päätöksestänne - se olisi liian raskas taakka kannettavaksi. Ehkä saatte olla suloisesti tietämättömyyden tilassa lopun elämäänne ja kaikki meneekin ns. " hyvin" . Silti on väärin lisätä maailmassa rakkaudettomuutta; kehä on valmis.

Oletko sinä saanut lapsena tarpeeksi rakkautta? Äidin rakkautta? Oliko sinulla läsnäoleva isä itselläsi lapsena?

t. 4

Vierailija
9/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suvaitsevainen. Mitä se nyt tarkoittaakaan. Minulla on ystävinä kaikenlaisia/värisiä ja mallisia ihmisiä. Väkivaltaa en hyväksy muuten kuin itsepuolustuksessa. Yritän ymmärtää kaikkia ihmisiä,jopa sellaisia kuin 19.. Ja lapsuudestani,olin onnellinen lapsi ja olen hyvissä väleissä vanhempieni kanssa vieläkin. He iloitsevat lapsenlapsestaan,rakastavat hänta kuin omaansa. En aio puolustella kantaani enemmän koska tiedän että lapsestamme kasvaa onnellinen ihminen.

Vierailija
10/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitteko paljon sijaissynnyttäjälle? Onko sijaissynnyttäjä myös biologinen äiti? Entäs jos hän tulee katumapäälle ja haluaa lapsen takaisin? Onko sinulla oheishuoltajuus lapseen?

Vierailija
11/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo lähimmäisenä homoja, mutta olen sitä mieltä, että homo/lesbo vanhemmat voivat olla paljon parempiakin vanhempia kuin me heterot. Te olette joutuneet suunnittelemaan, odottamaan mahdollisuutta, etsimään, toivomaan lasta jne, kun se suurimmalle osalle pullahtaa luonnostaan. Samoin kuin lapsettomat rakastavat pyyteettömästi lastaan, koska se ei ole mikään itsestään selvyys hoitojen ja muiden jälkeen. Sama juttu teillä. Arvostan rohkeuttanne ja nostan hattua. Onnea ja rakkautta saa teiltä varmasti yhtä paljon kuin " äidiltä" . Tsemppiä ja voimia teille iseille :)

Kati

Vierailija
12/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin katsos silloin, kun ne lapset " vain pullahtavat" maailmaan, silloin ihmisen hormonitoiminta myös valmistaa tätä siihen äitiyteen ja rankkaan kasvatustyöhön. Ei lapsia kuulukaan saada " tilaamalla" kolmansilta osapuolilta - tämä tietysti vain minun mielipiteeni ;o).

Kiva kuulla, että sinä, ap, yrität ymmärtää myös minuakin - huomasin sarkastisen sävyn kirjoitustyylissäsi ja nuo strategiset kaksi pistettä tuon äsköisen sanomisen jälkeen, ja voin sieluni silmin kuvitella jokusen omista työkavereistani sanomaan tuon saman asian ääneen... niinpä niin. Siinä vasta suvaitsevaista sakkia onkin! Mutta tätähän ei saa ääneen sanoa, sinä olet vähemmistönä tässä ketjussa, joten kaikki ymmärrys kuulukoon sinun suuntaasi ;o). Olin jo ihan unohtanut millä taktiikalla teikäläiset viette asioitanne läpi.

t. 4

Vierailija
13/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä pieni poika

Vierailija
14/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole, miten voit olla niin vieraantunut ihmisen psyykestä, että luulet pystyväsi tarjoamaan samanlaista rakkautta kuin äidin rakkaus on? Onko se lapselle ylipäätään hyväksi jäädä paitsi äitinsä rakkaudesta?

Vierailija
15/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä ei ole,käytimme tanskalaista sijaissynnyttäjää joka päätti pysyä pois elämästämme. Uskon että kaksi toisian rakastavaa ihmistä pystyy tarjoamaan yhtä hyvän kodin lapselle kuin kuka tahansa nainen. Ja tätä palstaa lukiessani uskomukseni vain vahvistuu päivä päivältä.

Vierailija
16/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lapsen hoito on järjestetty?

Vierailija
17/18 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on töissä

Vierailija
18/18 |