finnejä alapäässä???!!!
siis onko muilla ollu finnejä sisemmissä häpyhuulissa ja mistä kummasta ne sinne keksii tiensä?
olen kyllä aina kärsiny finneistä, mutta ei ikinä aikasemmin tuolla oo ollu.
onkohan sillä merkitystä että oon synnyttäny 4 viikkoa sitten ja vielä on jälkivuota, eli kokoajan pakko käyttää ph-suojaa, kuten myös loppuraskaudesta jolloin kärsin runsaasta valkovuodosta ja saattoi lirahdella kun vähän ponnisti/aivasti tai jotain
Kommentit (5)
ei tule siis limakalvoalueelle. Voisiko kyseessä olla kondylooma?
oli synnytyksen jälkeen pieniä finnintapaisia näppyjä. Viikkoja rätti pikkuhousuissa, niin kyllähän se hauduttaa. Toisen synnytyksen jälkeen pistin miehen nukkumaan sohvalle ja nukuin viikon ilman housuja ja siteitä, koska sain kunnon repeämät ja paljon tikkejä ja alapää sai parantuakseen kunnon ilmahoitoa. Sängyt nyt piti tietty vuorata kasalla suojia, mutta ei tullut näppyjäkään.
Itsellä ollut noita talirauhasen tulehduksia useinkin, tullut semmoisia noin pikkusormen pään kokoisia patteja nivusiin, häpyhuulien tienoille ja sitten ihan rehellisesti " persvakoon" (viimeisimmät on hirvittävän kipeitä!). Oon aina saanu noihin lääkkeeks antibioottikuurin ja jotain rasvantapaista, mitä piti levitellä 2 kertaa päivässä näpyille.
Pääsin vaivasta eroon, kun siirryin käyttämään kestositeitä ja kuukautiskuppia. Kestositeitä käytän siis öisin enimmäkseen, ja pidän kestoja varalla laukussa aina, jos menkat alkaa yllättäen. Muuten käytän kuppia. Gyneltä kun aikanaan kysyin asiaa, hän kertoi, että kertissiteiden kemikaalit ja muovi saattavat ärsyttää alapäätä, ja itsekin huomasin kyllä miten kertissiteet ' hautoivat' ja kaikki hajut voimistuivat. Eli jos riittää innostusta kokeilla, suosittelen käyttämään muuta suojaa kuin kertissiteitä :)
Kondyloomaa tuskin on, ei seksiä loppuraskaudesta kun ei vain jaksanut/huvittanut ja edelleen ollaan tauolla. :)
" finnit" on nimenomaan sisemmissä häpyhuulissa, pestässä tunsin paukamia siellä ja kun sitten koitin (oli hankalaa usko pois) nähdä mitä siellä on niin semmosia keltaisia palluroita, jotka lähti sitten kevyesti puristamalla pois ja jotka olivat pinnalta kovia, mutta kun kynsien välissä rikoin niin sisältö oli aivan samankaltaista kuin finneissä.
Kummallista. Pitänee kysyä jälkitarkastuksessa asiasta jospa siellä valkenisi, jos kenelläkään ei ole omaa kokemusta.
Ap
Mulle tuli noit ku sekstailtiin miehen kaa liian aikasin synnytyksen jälkeen, lääkärissä kävin näyttää ja muistaakseni määräs jotku lääkkeet.