Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä raskasta

Vierailija
25.06.2024 |

En tiedä kuinka selviän kesälomatuurauksista. Tuntuu, että ei järki enää riitä, aika eikä mikään. Joka päivä etänä 12h työpäiviä, ja se olis ok kun tulee liukumia, mutta kun niin paljon tullut uusia asiakkuuksia, että mun aivot räjähtää kohta.

Sanokaa, että mä selviän näistä. Perjantaina deadline tälle kuukaudella ja sitten alkaa taas alusta. Isällä dementia ja murrosikäinen tyttö siihen päälle. Haluan vaan pois.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet palkkatyötä niin kännykkä hälyttämään 8 h kohdalla ja sitten tietsikka kiinni.

Vierailija
2/6 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä teen. En voi saikuttaakaan koska jätän muuten työkaverit pulaan. Kuinka te selviätte muut näistä? Selviytymis vinkkejä, kiitos.

Olis pitänyt laittaa aloitukseen joku raflaavampi otsikko esim. Greta, Persut, Riikka tai orpo. Joku vastaisi edes 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet palkkatyötä niin kännykkä hälyttämään 8 h kohdalla ja sitten tietsikka kiinni.

En pysty nyt. Toimii normaalisti, mutta tämä kesä on nyt kaadettu mun päälle. Kaksi työntekijää jäi iloisesti pitkälle saikulle kesän ajaksi ja minulle rakennetaan omaa asiakaspohjaa. On vaan niin paljon haastavampia kuin aikaisemmin ja menee aikaa niissä uusissa, plus vanhat päälle. 

Vierailija
4/6 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole reilua sinua kohtaan, on kohtuutonta joutua tekemään 12 tunnin päiviä. Itse olin samanlaisessa paikassa.  Kesät oli hirveintä, pahimmillaan oli neljän ihmisen työt. Sanomattakin selvää että työpaikka meni vaihtoon, ei terveyttään kannata työnteolla pilata.

Vierailija
5/6 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata miettiä, että jotenkin jättäisi työkaverit pulaan. Kyllä tuossa on sinut jätetty pulaan yrityksen, esimiehen ja johtajien toimesta.

Vierailija
6/6 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus: Olet saikulla viimeistään elokuun alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan