Luvatkaa mulle, että se Ruslanas tippuu ja pian Idolseista.
Se on niin ällö, limanuljaska! Ja oli ihan paska viime sunnuntaina.
Kommentit (31)
En pitänyt myöskään Agnesista, en siksi ettei ole suomalainen. En vaan pitänyt. Ronista (ei suomalaisen näköinen) pidin viime vuonna ja Antti Tuiskusta (hintahtava) aloin tykätä heti, kun alkoi tehdä omia biisejä. Rasisti en ole, sitä vaan joistakin tykkää ja joistakin ei.
Minusta se Ari ei sovi idoliksi sen vuoksi, miten kommentoi omaa rattijuopumustaan. Mikon huumehörhöilyt ei välttämättä myöskään ole parasta mainosta idolilta, mutta ainakin tuntuu poika katuvan törttöilyään.
ei muuta kuin mukavia Idols-hetkiä kaikille!
Pidän Ruslanasta? En pidä Ruslanaksesta? Vai miten? Hermostuttavaa.
ja se, joka ei löydä koko hahmosta huumoria on kyllä melkosen tylsä. siitä vaan, kehukaa ja ostakaa idolsien " tuotantoa" , massaan hukkuvat kaikki levyt ja ihan hirveetä sontaa ovatkin. haloo, kuunnelkaa oikeeta musiikkia!
Vierailija:
agnesiä haukuttiin ihan samalla tavalla viime vuonna. Ja kyllä on kyse
ulkomaalaisvihasta, kaikissa ketjuissa korostuu kuinka pitää olla suomalsinen ja osata suomea jotta voisi LAULUkilpailussa esiintyä.
t. 5
tai inhoan Ruslanasia.
Ei taivu Ruslanaksen, koska kyseessä ei ole suomalainen nimi kuten Joonas, joka taipuu Joonaksen. Ei-suomalaisten nimien kanssa, jos ne loppuvat konsonanttiin niin lisätään vaan i perään ja sen kanssa taivutetaan eli Ruslanasin, Ruslanasille jne.
Vierailija:
Pidän Ruslanasta? En pidä Ruslanaksesta? Vai miten? Hermostuttavaa.
Meinaatteko, että suomalainen, joka ei puhu englantia pärjäisi esim. jenkkien Idolsissa? Vaikka olisi hyvä laulaja, maailman paras, luulenpa, että ei pääsisi alkua pidemmälle. Tai Ruotsissa ruotsia taitamaton suomalainen. No juu ei pääsis idoliksi!
Mua oksettaa se nalle! Isot miehet ei raahaa unilelujaan mukana yhtään missään.
" out" .
Onnea Russulle ja kaikille muillekin tasapuolisesti!
t. Nisse is BEST
JOs sitä stailataan vähän niin, että se kaamee afro leikataan niin se ei välttämättä enää oo niin ällö. Laulaa se mun mielestä kyllä osaa.
antakaa kaikkien kukkien kukkia sellaisenaan ja tulla poimituksi jos vaan niikseen tulee...
En minäkään pidä siinä porukassa eräistä, mutta moni muu sitten saattaa...
R on minunkin mielestä ällö, mitä sitten? En vaan jaksa uskoa että täästä maasta löytyy riittävästi r-faneja, sille nyt ei vaan voi mitään. Lähtö tulee vaikka olis mistä kainuusta kotoisin.
Mua oksettaisi myös suomalainen mies, joka raahaa nallea pitkin kyliä mukanaan. Jos se mun mielestä ei osaa laulaa, sillä ei ole mitään tekemistä kansalaisuuden kanssa. Tosi Idoli: ei ole muistanut vielä yhdenkään biisin sanoja siinä ohjelmassa.
Tällä ei todellakaan ole mitään tekemistä sen hepun alkuprän kanssa.
Ja se nalle, voi oksu. Ja ne hiukset, ja mitä helvettiä ne viikset sen naamassa tekee?
Jos se miellyttäisi minua niin ihan sama mistä maasta olisi kotoisin, ostanhan minä nyt muutenkin ulkomaisten esiintyjien levyjä. Se nyt ei vaan tyyppinä iske, ei iske joku Nissekään. Ei kaikista tarvitse pitää.
agnesiä haukuttiin ihan samalla tavalla viime vuonna. Ja kyllä on kyse
ulkomaalaisvihasta, kaikissa ketjuissa korostuu kuinka pitää olla suomalsinen ja osata suomea jotta voisi LAULUkilpailussa esiintyä.
t. 5
Lauluääni ihan ok, mutta tyyppinä liian anteeksipyytävä, sellainen nuoleskelija. Nalle: huh huh.
Mun kuusivuotias tytär toivoo, että voittais koko kisan. : )
inhon tunteita. Mua ärsyttää siinä kaikki: ulkonäkö, tapa puhua ja kaiken huippuna se nalle. En voi mitään sille, että se ei ole mistään kohtaan mun makuun sopiva mies. Mun mielestä se on ällötys. En oleta kaikkien pitävän minustakaan.
Vierailija: