Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on aidosti huolissaan eläimistä ja osa lapsistakin. Itse olen kysellyt neuvoja eläinten kanssa ja saanut tosi hyviä neuvoja niiltä, joilla on enemmän kokemusta. Eläinten huolenpidossa pitää ottaa asioista selvää ennen toimimista.
Niin jos on aito huoli niin mitä mielestäsi pitäisi tehdä? Solvata netissä?
Sinähän se täällä solvaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä ne eläimet sitten kököttää trailerissa kun nämä istuu pizzeriassa ja käy shoppaamassa...
Tässä esimerkki epäasiallisesta kommentista, ei sentään täytä rikoksen rajoja vielä mutta mitä tästä nyt oli hyötyä? Helpottiko?
Vänkyti vänkyti vänkyti.
Ja siinä lisää asiallisia kommentteja...ja teidän huoletko pitäisi ottaa tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni on aidosti huolissaan eläimistä ja osa lapsistakin. Itse olen kysellyt neuvoja eläinten kanssa ja saanut tosi hyviä neuvoja niiltä, joilla on enemmän kokemusta. Eläinten huolenpidossa pitää ottaa asioista selvää ennen toimimista.
Osaatko vastata kysymykseen vai jatkatko tuota epäasiallista menoasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä saa huomauttaa epäasiallisesta käytöksestäsi. Voisitko lopettaa. Koko palsta väsynyt tuohon sun loputtomaan vänkytykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä saa huomauttaa epäasiallisesta käytöksestäsi. Voisitko lopettaa. Koko palsta väsynyt tuohon sun loputtomaan vänkytykseesi.
Et osaa näköjään. Mene pois sitten jos et jaksa, hei hei 😘
Vaihtelua. Yleensähän sinä teet noita dramaattisia poistumisia ja palaat vartin päästä taas häiriköimään.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelua. Yleensähän sinä teet noita dramaattisia poistumisia ja palaat vartin päästä taas häiriköimään.
Mitä sä oot vetäny?
Muuttaa saaristoon on outo sanonta, liian laaja käsite.
Muuttaa saaristoon ..... saarelle on paremmin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä ne eläimet sitten kököttää trailerissa kun nämä istuu pizzeriassa ja käy shoppaamassa...
Tässä esimerkki epäasiallisesta kommentista, ei sentään täytä rikoksen rajoja vielä mutta mitä tästä nyt oli hyötyä? Helpottiko?
No tuskin ne lampaat, lehmä, koirat ja kissat vapaana tuolla Nauvon satamassakaan olivat.
Ja tosiaan Mäntyharjussa asuivat alle 10min matkan päässä palveluista, isot kaupat, hyvä koulu ja huiput eläinlääkärit.
Ja joku aikaisemmin tuolla mietti että osaako Anniina ratsastaa niin oon kerran nähny sen kaupassa ratsastushousut jalassa, joskus vähän ennen kun ekat hevoset tuli heille. Että on se varmaan ainaki kerran hevosen selässä ollu.
Nyt sitte pinkopahvit pois. Hyvä idea? not.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pinkopahvit pois... Rakastan itsekin hirsitaloja, on kamalaa kun seinät sotkettu kaikenmaailman sottasilla kurpuilevilla pahveilla ja tapeteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pinkopahvit pois... Rakastan itsekin hirsitaloja, on kamalaa kun seinät sotkettu kaikenmaailman sottasilla kurpuilevilla pahveilla ja tapeteilla.
Ja tuuli puhaltaa hirsien raoista entistä enemmän. Ja tuollahan tuulee, kun sen pään ottaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja toivottavasti ottavat tuvan puolelta tuo kamalat puolipaneelit pois myös. Puolipaneelit pitäis lailla kieltää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuuli puhaltaa hirsien raoista entistä enemmän. Ja tuollahan tuulee, kun sen pään ottaa..
Siihenkin on omat vippaskonstinsa ettei tuule ja ulkopuolella on koko kartanon verran ulkolaudoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuskin ne lampaat, lehmä, koirat ja kissat vapaana tuolla Nauvon satamassakaan olivat.
Ja tosiaan Mäntyharjussa asuivat alle 10min matkan päässä palveluista, isot kaupat, hyvä koulu ja huiput eläinlääkärit.
Ja joku aikaisemmin tuolla mietti että osaako Anniina ratsastaa niin oon kerran nähny sen kaupassa ratsastushousut jalassa, joskus vähän ennen kun ekat hevoset tuli heille. Että on se varmaan ainaki kerran hevosen selässä ollu.
No ne elikot oli siellä ahtaassa trailerissa senkin ajan.
Hajoan kateudesta, toi on niin hieno paikka!
Upea talo on, mutta mielestäni talo, kakluunit ja hirsiseinät ei auta, kun paikka on niin syrjäinen. Mukava, kun osa eläimistä on jo turvallisesti perillä.
Vierailija kirjoitti:
Upea talo on, mutta mielestäni talo, kakluunit ja hirsiseinät ei auta, kun paikka on niin syrjäinen. Mukava, kun osa eläimistä on jo turvallisesti perillä.
En minäkään henkilökohtaisesti voisi asua saarella, mutta joillekin se sopii ja hyvä niin!