Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä huomasitte ensimmäiset juonteet kasvoilla/kaulalla?

Vierailija
25.06.2024 |

Mitä vinkkejä niiden ehkäisyyn?=) En hae rypyttömyyttä, ne ovat luonnollisia. Enkä odota hokkuspokkus taikoja asian suhteen. Ihan vaan vinkkejä ennaltaehkäisyyn, kiitos!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuntematon haluat tietoja mun kaulasta... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆

Vierailija
2/4 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuntematon haluat tietoja mun kaulasta... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😆😆😆😆😆😆

Et taida olla penaalin terävin kynä?

Omakohtaiset kokemukset eivät yllä tieteen tasolle, mutta niitä aloituksessa haetaan.

Itselläni on auttanut kasvojumppa ja ihon kosteuttaminen eli vältän ihon kuivumista, jolloin uurteet näkyvät paremmin ja voimistuvat kasvoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennaltaehkäisyyn aurinkovoide kasvoille ja auringolle altistuville alueille spf 30-50 ihan joka ikisenä päivänä. Muista kämmenselät! Retinoli ja c-vitamiiniseerumi (riittävän vahva) on myös toimivia. Itse uskon myös hellävaraisten aha-kuorintojen pitävän ihon nuorekkaampana.  Kun laitat kasvoille ihonhoitotuotteita, levitä ne kaulalle ja dekolteelle saakka. Pidä paino tasaisena, ylipainon laihduttaminen yli 35-vuotiaana voi tehdä pahaa jälkeä ihossa. 

Vierailija
4/4 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennaltaehkäisyyn aurinkovoide kasvoille ja auringolle altistuville alueille spf 30-50 ihan joka ikisenä päivänä. Muista kämmenselät! Retinoli ja c-vitamiiniseerumi (riittävän vahva) on myös toimivia. Itse uskon myös hellävaraisten aha-kuorintojen pitävän ihon nuorekkaampana.  Kun laitat kasvoille ihonhoitotuotteita, levitä ne kaulalle ja dekolteelle saakka. Pidä paino tasaisena, ylipainon laihduttaminen yli 35-vuotiaana voi tehdä pahaa jälkeä ihossa. 

Kiitos. Ensimmäisen kerran kuulin. Olisipa hyvä kun kerroit  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi