Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Lumon tyylisiä asunnonvuokrausfirmoja on?

Vierailija
25.06.2024 |

Siis sellaisia, joissa on mahdollista vuokrata asunto vain täyttämällä vuokrausilmoitus netistä. Sellaisia jotka toimisivat muuallakin kuin jossain pk-seudulla? 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lumo ja Sato pk ja isot kaupungit. M2-kodit pk-seutu. Yksityiseltä vuokratessa neuvottelemalla pääset molempia osapuolia miellyttävään soppariin, toki vuokralainsäädäntöä mukaillen.Voin neljää kohdetta vuokraavana yksityisenä kokemuksesta sanoa, että hyvä vuokralainen on timanttia arvokkaampi.

Monenko karaatin timantista nyt puhutaan? Itse vuokranantajana olen sitä mieltä että vuokralaiset ovat kuin minkin rehua, yhtä arvokkaita.

Minkin rehua? Noniin. Minä ajattelen vuokralaisistani hieman eri tavalla sitten. He puhuvat sitten minusta eteenpäin todennäköisesti vain kaunista positiivista, mikä ylläpitää laadukkaiden asukkaiden virtaa kohteissani. sama

Vierailija
22/25 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvää vuokranantajaa muistelee vielä vuosia myöhemmin, minulla sellainen oli 8 vuotta. Nyt asun omassa.

Rouva toi syntymäpäivänäni ja jouluna aina  kukkakimpun ja kauniin kortin ovelleni. Syksyisin pihansa omenoita ja marjoja. Se lämmitti mieltä kovasti.

Terkut, jos Hämeenlinna kuulolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miten vuokraat netin kautta niin asunto kannattaa aina käydä kattomassa. Siihen on myös aina mahdollisuus. Esim Lumolla on monesti kohteesta kuvat missä asunto on juuri rempattu mutta sen jälkeen asunnossa on asuttu, joten kuviin ei kannata luottaa. Käy aina katsomassa kohde.

Kerran muutin VVO- kämppään (Lumo oli aiemmin VVO) ja se oli JÄRKYTTÄVÄSSÄ kunnossa. Olin nuori enkä ymmärtänyt ilmoittaa kenellekään vaan siivosin sen minkä pystyin. Onneksi ei tarvinnut asua remppaamattomassa 70-luvun alun asunnossa kuin pari vuotta.

Vierailija
24/25 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halavemmalla saa yksityiseltä. 

Ap taitaa olla luottotiedoton. Minä en ainakaan vuokraa sellaiselle.

Vierailija
25/25 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juli asunnot on viimeisen päälle hienosti ja kalliisti varusteltuja. Viime vuonna rakennetussa talossa on jatkuva poismuutto koko ajan menossa. Saa helposti asunnon vaikka heti. En suosittele sillä jotain vikaa niissä taloissa on kun ei ihmiset viihdy. Ehdottomasti kannattaa käydä ensin katsomassa vuokraa sitten mistä tahansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi