Mulle riittäisi mies,jolla on tuollainen jalkapalloilijan kroppa. Ei tarvitse olla lihaskimppu
Mistä miesten ulkonäköpaineet muka tulee? Älä syö kuin possu,se riittää.
N38
Kommentit (41)
Samalla pitää olla pitkä, komea, rikas, charmikas, omistaa hiukset, iso jorma, jne..
No ei miehellä tietenkään tarvitse olla ammattiurheilijan vartaloa, mutta sopivasti lihaksikas ja solakan sopusuhtainen kroppa kyllä.
Sellainen salilla pumpattu appelsiinikainalo on aika hirveä ilmestys eikä yhtään omaan makuun. Itse tykkään enemmänkin kestävyyslajien harrastajista ja sellainen olen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Samalla pitää olla pitkä, komea, rikas, charmikas, omistaa hiukset, iso jorma, jne..
Tule jo ulos sieltä kaapista.
Vierailija kirjoitti:
No ei miehellä tietenkään tarvitse olla ammattiurheilijan vartaloa, mutta sopivasti lihaksikas ja solakan sopusuhtainen kroppa kyllä.
Sellainen salilla pumpattu appelsiinikainalo on aika hirveä ilmestys eikä yhtään omaan makuun. Itse tykkään enemmänkin kestävyyslajien harrastajista ja sellainen olen itsekin.
Kyllä noilla futareilla on tosi hyvät kropan. Samoin uimareille.
Bodareilla on oksettavat kropat. Miehet väen vängällä väittää, että naiset tykkää niistä, kun ne itse tykkää niistä. Mutta ei, naiset ei niistä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mutta millainen nainen sitten kelpaa jalkapalloilijakropan ja fysiikan omaavalle miehelle? Veikkaan, että 38v on jo ensimmäinen turn Off...
Vitustatko sä tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan noitakin treenattu urakalla
Eikä ole. Eihän tuohon tarvitse kun jättää kaljat juomatta ja kebabit mättämättä. Ei tarvitse mitään hinotreeniä. Tuollaisen kropan voi jokainen mies helposti saavuttaa ihan olemalla normaalipainoinen.
AI EIKÖ?????
KAS KUMMAA. NÄINHÄN TE AINA MEILLE NAISILLE SANOTTE.
NAISTEN EI TARVITSE TEHDÄ MITÄÄN SAAVUTTAAKSEEN NÄTTI KROPPA, VAIN OLLA SYÖMÄTTÄ LIIKAA. SAMA PÄTEE SIIS MIEHIIN.
Miksi sekoitat normaalipainoisen kropan, ja hyvään fyysiseen lihaskuntoon treenatun kropan horinoissasi samaksi asiaksi?
Kyllä olisi vähän liikkuvan ja normaalin kulutuksensa mukaan elävän naisen kroppa kauniimpi kuin "jotain hyvää" päivittäin ylikaloreille mätystävän somesohvaperunan.
Sama toimii ihan miehiinkin. Lihaksia sillä ei saa, mutta ei nyt ainakaan ole sitten läski, jos osaa syödä kohtuudella.
Vierailija kirjoitti:
Sopisi mulle.
Jalkapalloijan kroppaa treenataan 5-6 krt/viikossa 2-3h kerrallaan (+matkat). Lisäksi pelejä noin 3krt/vko. Puolet tietysti reissumatkoja. Kotona ei miestä kauheasti näy.
Kun näkyy, niin vaimon tulee olla kropastaan samaa tasoa, ja peitto heiluu.
Oletko ap vielä mukana?
Tuskinpa vaan.
Ei ole kovin vaikeaa juosta pallon perässä ja potkia sitä.
Urheilijat on huomattavasti paremman näköisiä kuin y-muotoiset salihirmujöhkäleet
Ap:n "älä syö kuin sika"-vinkki on kyllä hyvä monelle, lihaksia sillä ei silti saa.
Ei siis tarvitse olla kuin aktiiviurheilija kunnoltaan. Ja samaan aikaan toisaalla, mites itse?
Mulle kelpasi joskus isoperseinen jääkiekkoilija. Hänelle kelpasi sitten minun lisäkseni muutama muukin samaan aikaan. Nyt on miehenä 120-kiloinen mätisäkki, jota haluan enemmän kuin ketään ikinä. Ei harrasta mitään liikuntaa. Mä olen itse hyvin timmi.
Täällä on selkeästi nyt asiantuntijat keskustelemassa.
pätee myös naisiin, älä syö kuin emäsika
Ne futistähdet kelpuuttavat vain oman tason hyväkuntoisia ja kauniita
Noin minäkin ajattelen. Mulle riittäisi nainen, joka olisi Livvy Dunnen kaksoisolento.
Mitään missworldia en kaipaile...
Niin että ihan vaan ammattiurheilija riittäisi, tuollei vaatimattomasti :D
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpasi joskus isoperseinen jääkiekkoilija. Hänelle kelpasi sitten minun lisäkseni muutama muukin samaan aikaan. Nyt on miehenä 120-kiloinen mätisäkki, jota haluan enemmän kuin ketään ikinä. Ei harrasta mitään liikuntaa. Mä olen itse hyvin timmi.
Osaatko sanoa mistä sun mätisäkkifetissi kumpuaa?
Mutta millainen nainen sitten kelpaa jalkapalloilijakropan ja fysiikan omaavalle miehelle? Veikkaan, että 38v on jo ensimmäinen turn Off...