Olen 182cm pitkä nainen
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Et ole edes minua pidempi! Ja luultavasti et myöskään painavampi! XD
t. 182cm/134kg, rasvat 11%, hauis 52cm, penkkiennätys 257,5kg (raw), cooper 3050m, treenivuosia takana 20+
Voi yrjö.
Vierailija kirjoitti:
t. 182cm/134kg, rasvat 11%, hauis 52cm, penkkiennätys 257,5kg (raw), cooper 3050m, treenivuosia takana 20+
Komea mies,vain vähän minua pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi yrjö.
Miksi? Eikö kelpaa ryynimies?
Kukaan ihminen ei voi pituudelleen mitään. Itse olen tosi lyhyt, ja täytyy kestää vaan kaikki pilkanteko sekä muu vähättely. Olisin mieluummin vaikka kuinka pitkä nainen, mutta perintötekijöille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi yrjö.
Makunsa kaikilla! XD Kun on tehnyt duunia fyysisen suorituskykynsä maksimoimiseksi koko elämänsä niin siinä kohtaa ei kummastikaan muiden mielipiteet kiinnosta enempää kuin kilo kiviä ;)
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ihminen ei voi pituudelleen mitään. Itse olen tosi lyhyt, ja täytyy kestää vaan kaikki pilkanteko sekä muu vähättely. Olisin mieluummin vaikka kuinka pitkä nainen, mutta perintötekijöille ei voi mitään.
Lyhyet on söpöjä. Itse en voi olla niin söpö. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komea mies,vain vähän minua pienempi.
Tule ensi kerralla vain rohkeasti nykäisemään hihasta jos kerta osaat komeutenikin mainita ;) Tosin en ole isompiin miehiin, puhumattakaan naisista, kovin usein törmännyt! Eikä tällä massalla kannatakaan, tulee rumaa jälkeä XD
Onhan se harvinaisen paljon naiselle mittaa. Ei mikään huono asia.
Matin ja Tepon Tepolla on itseään huomattavasti pidempi upea nainen. Eikä haittaa.