IS: Suomalaisohjaaja "tapasi" Mel Gibsonin Porvoossa juhannuksena
No ei tavannut. Sattui samaan raflaan. Näki Gibsonin. Törmäsi.
Ja jos joku julkku haluaa selvästi olla rauhassa, private, ingognito, ja perheensä kanssa yksityishenkilönä syömässä, niin eikö hänelle voisi antaa siihen mahdollisuuden?
Tällainen diskreetti tapa voisi olla Suomen valtti.
No äitinsä tämä urpo sai työnnettyä kuvaan Melin kanssa. Sitten hän fotoshoppasi kuvaan äidin tilalle itsensä. Ja heti viesti IS:n toimitukseen.
On kyllä nolo tyyppi.
En viitsi edes linkkiä laittaa. On tuo niin nolo.
Kommentit (62)
Tämä yksityisyyden kunnioittaminen on esim. Sveitsissä tapana, ja rikkaat ja julkut arvostavat tätä kovasti.
Kyllä julkisuutta sitten saa kun on sen aika.
Toki Sveitsissäkin on näitä paparzzeja ja muita perskärpäsiä ja torakoita.
Joka asiassa ei pitäisi meidän viihdetoimittajienkaan kopioida brittien keltaista lehdistöä.
Kun ei ole tyylitajua, niin sitä vaan ei ole.
"En viitsi edes linkkiä laittaa."
MIKSI sun pitäisi muka linkki laittaa!
Ensinnäkin, AIKUINEN OSAA ithan ITSE etsiä jutun jos kiinnostaa!
Mitä linkattavaa tuossa on, ei mitään. Joku teko-Mel on voinut olla täällä
ja kaikki on lääpällään! Onko edes varmaa että oli...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuon tasoinen tähti ole tottunut että ihmiset varmaan vähintäänkin tuijottavat aina jos menee ulos.
No typeryys on valitettavan yleistä, mutta ei sitä silti kannata puolustella.
Vierailija kirjoitti:
"En viitsi edes linkkiä laittaa."
MIKSI sun pitäisi muka linkki laittaa!
Ensinnäkin, AIKUINEN OSAA ithan ITSE etsiä jutun jos kiinnostaa!
Mitä linkattavaa tuossa on, ei mitään. Joku teko-Mel on voinut olla täällä
ja kaikki on lääpällään! Onko edes varmaa että oli...
Jos et laita linkkiä, niin joku itkee kuitenkin että miksi et osaa laittaa linkkiä.
Ja sinä itket nyt, että miksi linkki pitäisi laittaa. Ei mene mitenkään päin nyt oikein. T:Ap
No toivottavasti sai edes ravintolalaskun maksettua juttuvinkkirahoillaan. Hyeena.
Nyt ohjaaja voi laittaa CV:hen, että onpa tässä tullut tehtyä yhteistyötä mm. Mel Gibsoninkin kanssa, et silleen.....
Bestiksiä ollaan, Mel ja mä.
Meidänkin pressin pitäisi pidättyä tuollaisten fotoshopattujen kuvien julkaisusta.
Kuva on kuitenkin väärennös ja nämä alkavat sitten elämään omaa elämäänsä netissä.
Näin, vaikka tässä oli tavallaan harmiton tapaus.
Minäkin olen Melin hyvä ystävä, on mulla kuvakin meistä!
Mel Gibsonilla oli vakava alkoholiongelma ja hän antoi ainakin julkisuudessa ymmärtää, että on nykyään streitti. Kuitenkin juonut punaviiniä tuolla. Ei hyvä.
Hih, mitähän MEL teki suomessa, ehkä sitä Juhannusta teki mieli. Onhan suomen kesä ihan ok aikaa, mad max suomessa. KErtakaikkiaan kohtalainen valinta Gibsonilta.
IL: Melin kohtaamisen jälkeen tämä ohjaaja törmäsi Mikko Kuustoseen.
Äiti sai Melin, ja hänen piti tyytyä Kuustoseen. Voi että. On hauskaa.
Suomessa pitäisi saada olla kaikkien rauhassa, mutta tästäkin on nyt juttu joka lehdessä. Vain tämän yhden Hynösen takia.
Näin se maine rauhasta on helppo pilata.
Mdl Gibson ei muuten ole australialainen, vaikka kaikki hullut niin luuleekin. Hänen syntymäpaikkansa on Penskill New Yourkin osavaltiossa 4. 5. 1956.
Isoisä kaappasi Melin äidin kotimaahan Australiaan kesken leikkien vuonna 1951. Siitä lähtien hän hautoi kostoa ja saikin tilaisuutensa vuonna 1979.
Säälittävä tapahtuma, kun tämän "elokuvaohjaajan" piti vielä päästä asia nopeasti kaikille kertomaan ja muka huumorilla manipuloimaan kuvaa. Kuka seuraavaksi pääsee mukaan Chaplin , Marilyn vai peräti Jeesus?
Ei anna järin älykästä kuvaa tuosta suomalaisesta nevöhöödistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei anna järin älykästä kuvaa tuosta suomalaisesta nevöhöödistä.
Ei ole enää nevahöörd..
Eiköhän tuon tasoinen tähti ole tottunut että ihmiset varmaan vähintäänkin tuijottavat aina jos menee ulos.