miksi jotkut vanhat ihmiset pitävät jalkaa penkillä? siis niin, että jalkapohja om istuinosassa
Eikö heille ole opetettu käytöstapoja? Kuitenkin noilla penkeillä joku vielä istuu, kiva kun joku vanhus on hieronut koiranpaskaisia kengänpohjiaan siihen.
Kommentit (7)
Nuorison olen nähnyt tota tekevän, en koskaan vanhuksen. Ei niillä kintut enää nouse noin hankalaan asentoon.
Sanna piti jalkaansa röyhkeästi lehtitelineellä. Ei sekään nuori ole mutta ei sentään vanhus.
Vierailija kirjoitti:
Nuorison olen nähnyt tota tekevän, en koskaan vanhuksen. Ei niillä kintut enää nouse noin hankalaan asentoon.
Sama juttu. Toissapäivänä viimeksi näin bussissa jonkun parikymppisen tytön istuvan niin, että selkä oli ikkunaa vasten, polvet koukussa ja jalkapohjat viereisellä penkillä. Selasi siinä puhelintansa polviensa päällä. En tajua kenelle tulee edes mieleen istua bussissa noin :D
Vierailija kirjoitti:
harvan vanhuksen jalat edes taipuvat niin hyvin, että penkillä istuessa kenkien pohjat ovat istuinosaa vasten.
Kyllä taipuu, jos on vaativassa asiantuntija-ammatissa, hiukset on pitkät ja paksut ylttäen vyötärölle asti ja jos henkilö yhä mahtuu rippipukuunsa. Eli toisin sanoen tavallinen av-mammavanhus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
harvan vanhuksen jalat edes taipuvat niin hyvin, että penkillä istuessa kenkien pohjat ovat istuinosaa vasten.
Kyllä taipuu, jos on vaativassa asiantuntija-ammatissa, hiukset on pitkät ja paksut ylttäen vyötärölle asti ja jos henkilö yhä mahtuu rippipukuunsa. Eli toisin sanoen tavallinen av-mammavanhus.
Minäpä kokeilen - totta turiset, kyllä taipuu, vaikka asiantuntija-ammatissa toimivana ja pitkähiuksisena en enää rippipukuuni ole mahtunut 40 vuoteen. En tosin ole vielä vanhus enkä edes eläkeläinen.
Tässä otsikossa oli vanhuksista kyse, jos et huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäpä kokeilen - totta turiset, kyllä taipuu, vaikka asiantuntija-ammatissa toimivana ja pitkähiuksisena en enää rippipukuuni ole mahtunut 40 vuoteen. En tosin ole vielä vanhus enkä edes eläkeläinen.
Tässä otsikossa oli vanhuksista kyse, jos et huomannut.
Niistä minä puhuinkin. Oma vikasi, jos luulet, ettei noilla ominaisuuksilla varustettu henkilö voi olla vanhus.
Missä olet tuollaista nähnyt? Täällä Suomessa olen nähnyt aika paljon vanhuksia istumassa penkeillä, mutta harvan vanhuksen jalat edes taipuvat niin hyvin, että penkillä istuessa kenkien pohjat ovat istuinosaa vasten.