Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskoltaa alkaa käyttää e-pillereitä( PItäisi endometrioosin takia)

Vierailija
22.06.2024 |

Lääkäri on määrännyt noita useampaan kertaan ja eikä oikein kuuntele pelkojeni. Pitäisi aloittaa nuo minipillerit. Pelottaa esim kaikki veritulpat, sydänkohtaukset yms. Kun kärsin muutenkin jo luulosairaudesta. Pelkään että alan vain kuvitella itselleni oireita ja sitten ravaan jatkuvasti lääkärissä. joo, tästä ahdistuksesta en ole päässt koskaan eroon vaikka lääkärissä ja terepautille olen käynytkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minipillereitä ei tuu tulppia. Yhdistelmäpillerit voi niitä aiheuttaa.

Vierailija
2/11 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan sekin hormoni. Kai nissäkin jokin riski on, ei kai sitä muuten pakkauselosteessa lukisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se endometrioosi on suurempi mahdollinen paha. Eli hyödyt on suuremmat kuin riskit. Rohkeasti vaan, minipillerit ei ole ainakaan minuun koskaan mitenkään huonolla tavalla vaikuttaneet.

Vierailija
4/11 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko käydä ulkona? Auto voi ajaa päälle? 

eikö endometrioosi ole niin kivuliasta että Kannattaisi kokeilla? 

Vierailija
5/11 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan sekin hormoni. Kai nissäkin jokin riski on, ei kai sitä muuten pakkauselosteessa lukisi..

Suurempi riski on endometrioosi. Tämä on faktaa. Endometrioosi on sairaus, pillerit on hoitoa sairauteen. 

Vierailija
6/11 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallatko käydä ulkona? Auto voi ajaa päälle? 

eikö endometrioosi ole niin kivuliasta että Kannattaisi kokeilla? 

No mulla ei ongelma ole kipu vaan uusiutuvat kystat

Vierailija
7/11 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toinen gyne voisi vaihtaa reseptin, jos koet että epäilet sen turvallisuutta. On vaihtoehtoja varmasti. Itse en uskaltanut ottaa yhtä ja piti vaihtaa resepti. En voi syödä estrogeenia ollenkaan. Vuosia oli nuorena väärät valmisteet, niistä tuli oireita. 

Vierailija
8/11 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä toinen gyne voisi vaihtaa reseptin, jos koet että epäilet sen turvallisuutta. On vaihtoehtoja varmasti. Itse en uskaltanut ottaa yhtä ja piti vaihtaa resepti. En voi syödä estrogeenia ollenkaan. Vuosia oli nuorena väärät valmisteet, niistä tuli oireita. 

No mulle on määrätty jo minipillerit, ei ydhistelmäpillereitä. Mutta koska en ole koskaan tälläisiä käyttänyt niin pelottaa

Vierailija
9/11 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka? Onko sitä ehdotettu tai suunniteltu? Sitä varten ei tarvitse olla synnyttänyt.

Vierailija
10/11 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierukka? Onko sitä ehdotettu tai suunniteltu? Sitä varten ei tarvitse olla synnyttänyt.

Kuulemma ei auta kystiin

Vierailija
11/11 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle on määrätty jo minipillerit, ei ydhistelmäpillereitä. Mutta koska en ole koskaan tälläisiä käyttänyt niin pelottaa

Miten uskallat ikinä hoitaa mitään sairautta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi