Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä hän saa olla mökillä ilman paitaa mutta minä en

Vierailija
22.06.2024 |

Mies ei tykännyt kun kävin kastelemassa pihakukat ilman paitaa.

Hän kuitenkin leikkasi nurmikon ihan samanlaisessa asussa.

Eri asia kuulemma. Voi vattu... 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sain kuulla mieheni kauniita sanoja kun kävin naku-uimassa. H*oraat siellä että muut näkee 😳 mut perään vielä ilkeilyt kuinka rumat tissit ja luuletko että kukaan noin vanhoja kattoo. Tulee aina kyllä paha mieli sen sanoista 😟 vaikka vanha lättätissi olen. 

Lusikkaan tuommonen ukko. 🤗

Vierailija
22/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä ottaa aurinkoa, siitä tulee melanooma, ei siis nyt heti, mutta vuosien kuluttua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mökille saa tulla kukkia kastelemaan rinnat paljaana koska vain.

Jos ei ole blondi,koska niillä on pienet ja värittömät pihat. Large areolat on enempi minun juttu .

Vierailija
24/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on rumat rinnat niin on parempi pitää vaan se paita päällä

Vierailija
25/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan eri asia. Naisen rinnat ovat seksuaaliset, mutta miehen ei. 

Kuka sen päättää? Ei mulla herää mitään seksuaalista jos näen naisen rinnat. Miehen paljas ylävartalo sen sijaan saa hyrisemään.

Ap

No älä muuta sano.

Vierailija
26/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että naisten rintojen seksualisointi on vahvasti länsimaalaisen kulttuurin juttu. Läheskään kaikissa kulttuureissa näin ei ole. Jossain luin jutun, että 90-luvulla oli tästä tehty tutkimus, jossa tarkasteltiin yli kahtasataa kulttuuria ja vain noin 16% naisten rinnat oli seksualisoitu.

Eli tämä ei ole mikään kiveen hakattu biologinen tosiasia. Kulttuurit voivat muuttua, niitä voidaan jopa muuttaa

No monet alkukansat  esim Afrikassa ja muualla esim Brasilian Amazon viidakossa sekä Uudessa Guineassa  naiset kulevat ilman yläosaa, joisaakin heimoissa miehetkin kulkevat munasillaan, mutta onko sivistynyttä?  Samat kansat eivät useasti ole nähneet mitään ympäröivästä maailmasta. 

Vierailija
28/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, että naisten rintojen seksualisointi on vahvasti länsimaalaisen kulttuurin juttu. Läheskään kaikissa kulttuureissa näin ei ole. Jossain luin jutun, että 90-luvulla oli tästä tehty tutkimus, jossa tarkasteltiin yli kahtasataa kulttuuria ja vain noin 16% naisten rinnat oli seksualisoitu.

Eli tämä ei ole mikään kiveen hakattu biologinen tosiasia. Kulttuurit voivat muuttua, niitä voidaan jopa muuttaa

Tiesin. Ja koska elämme täällä läntisessä maailmassa, jossa naisen rinnat on seksualisoitu, en kulje ihmisten ilmoilla ilman paitaa.

Vierailija
29/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sain kuulla mieheni kauniita sanoja kun kävin naku-uimassa. H*oraat siellä että muut näkee 😳 mut perään vielä ilkeilyt kuinka rumat tissit ja luuletko että kukaan noin vanhoja kattoo. Tulee aina kyllä paha mieli sen sanoista 😟 vaikka vanha lättätissi olen. 

Tuommoinen ukko kannattaa kertaiskulla tempasta hengiltä. 

Vierailija
30/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi millainen kus*pää sun ukkos on.

Miten niin on? Naisethan tykkäävät rehellisistä ja suorista miehistä.

Rehellisyys ja suoruus ei satu olemaan sama asia kuin ilkeys ja haukkuminen, vaikka kuinka yrität asiaa pyöritellä. 

Vierailija
31/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään naisena halua nähdä sun paljaat rinnat, enkä ylipäätänsä ihmisten intiimejä osia ( naku uinti naapureiden edessä, esim) ! 

Vierailija
32/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan ne miehet kaikin puolin rumia. Mitä sitten? Tällä perusteella olisi suotavampaa pistää ukot piiloon, ja naiset pukeutukoon tai olkoon pukeutumatta vapaasti kuten haluavat.

Vierailija
33/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän islamin vaikutuspiirissä? Tai Aasian valtakulttuureissa? Länsimaiden lisäksi. Miten suuri osa maapallon väestöstä asuu noiden 16%:n vaikutusalueella? Montako parinsadan hengen alkuasukaskulttuuria on lakettu erikseen tuohon 84 prosenttiin, jossa naisen rinnoilla ei ole seksuaalista merkitystä?

Vierailija
34/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju kuvaa rappeutunutta nykytouhua. Sodoma ja Gomorra!

Vierailija
35/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin tissien näkyminen on huoraamista, ja seuraavaksi ne ei edes kiinnosta ketään? Eihän noissa solvausyrityksissä ole mitään logiikkaa.

Jätä kammotus ja nauti kesästä. Lättätissit on ihan jees.

Vierailija
36/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks sun miehes ho mo kun ei tissejä halua kattella?

Ei kun se miettii "mitä naapurit ajattelee". 

Ajattelee mitä ajattelee, vastasin. Meidän piha, meidän tavat, ja ei tässä nyt kukaan kuitenkaan ilman housuja ole.

Ap

Mökillä? Miksi ihmeessä olette hankkineet mökin naapureilla ja vielä niin, että näkevät tontillenne? 

Vierailija
37/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tää on totta niin mitä ihmettä teet moisella idiootilla? JSS ja sitä rataa.

Vierailija
38/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan. Mutta mammat tietenkin uskoo.

Vierailija
39/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen päättää? Ei mulla herää mitään seksuaalista jos näen naisen rinnat. Miehen paljas ylävartalo sen sijaan saa hyrisemään.

Ap

Se vaan on fakta. Naisen rintoihin kiinnittyy huomio millisekunneissa ja se on tutkittua tietoa. 

Vierailija
40/40 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Naisen rinnat on lapsen ruokintaa varten. Miehen nänneillä ei ole muuta kuin seksuaalista funktiota. 

Miehen nänneillä ei ole seksuualista funktiota. Naisen on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi