Sukulaismies esittää hauskaa, hyväsydämistä hömelöä mutta
Kun katsoin syntymähetken horoskooppinsa, se kielii vallanhalusta, kontrollipyrkimyksistä, pakkomielteistä ja muusta vähemmän mairittelevasta skorpionistelliumeineen, kuu oppositiossa plutoon ja mars uranus yhtymineen.
En pysty enää uskomaan tuon ihmisen esittämään rooliin.
Synastriakartta puolisonsa kanssa on myös karu, vähemmän miellyttävä naiselle.
Kommentit (31)
Ikinä ei tiedä mitä neljän seinän sisällä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se miten henkilö käyttäytyy ja tekee todellisuudessa on pelkkää lumetta eikä sillä ole mitään väliä kun horosskuuppi tietää 100% varmuudella kertoa muuta. Jokainen vakavasti otettava horoskoopin tulkitsija taitaa kuitenkin tietää että horoskooppi voi olla väärässä ja hyvin usein onkin.
Ja kuitenkin, maailman vaikutusvaltaisimmat ihmiset pitävät astrologisia konsultaatioita arvossa.
Tämä!
Käy pihallasi ja tsekkaa maassa olevaa kiveä. Sen sijainti vaikuttaa yhtä paljon just nyt tähän maailmaan syntyvien ihmisten persoonaan ja elämänkohtaloon kuin jonkun planeetta-murikan sijainti avaruudessa. Voi pyhä yksinkertaisuus. Olkoonkin provo, mutta kun näitä ihmisiä oikeasti on, jotka tuohon kaikkeen uskoo.
Mä seurustelin pari vuotta sitten skorpionimiehen kanssa. Oli tosi mustasukkainen ja ahdistava tyyppi.
Olihan tämä trolli? Ainiin, jotkut ihmiset ihan oikesti perustaa mielipiteensä tuollaiseen huuhaaseen. Pelottavaa.
Mikä on synastriakartta?
Mutta hömelöt harvoin ovat miltä näyttävät.
Tiedän et sun auras
kaipaa kyntäjää.
Tiedän et sun karmasi
on puhkisoitettu.
narsisti/sosiopaatti?
varoita muita hänestä!HETI!!!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä just luin?
- Skorpioni, juokse.
Horoskooppi kertoo ihmisen todellisen luonteen. En ikinä paljasta syntymäaikaani kenellekään.
Poistuiko mun viesti? No höh, poistunpa sit itsekin.