Löytyykö miehiä joilta joku nainen varastanut/huiputtanut itselleen raskauden? Ihan kamalaa vaikka ei täytä rikoksen tunnusmerkkejä. Kertoka
Löytyykö miehiä joilta joku nainen varastanut/huiputtanut itselleen raskauden? Ihan kamalaa vaikka ei täytä rikoksen tunnusmerkkejä. Kertokaa! Oliko mies juovuksissa?
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epävakaat ja muuten läheisriippuvaiset äkäiset naiset tekee tätä. Pelkäävät yksin jäämistä niin paljon, että se ajaa heidät kieroilemaan muissakin puheissa, kuin pelkässä ehkäisyssä.
Kiva nähdä tässäkin langassa sovinistinaisten totuus. Eli se on teidän mielestä miehen vika, kun nainen valehtelee ehkäisystä?
Epävakaa ja satunnaisesti äkäinen nainen ilmoittaa valehdelleensa ehkäisystä ja useammin kuin kerran!
Jos on mitään venkulointia kumin käytön kanssa niin olen törkeästi vaan kertonut että en syö pillereitä tai että en sitten muuten käytä ehkäisyä. Jos kumi ei siinäkään vaiheessa kiinnosta niin miehen vika että seksi jää sikseen.
Hormonikierukkaa käyttävänä raskauden ehkäisy olisi ollut kunnossa. Ne tyypit jotka olisi ilman ehkäisyä vedelleet paljaalla eivät.
Niin... Eli sinusta ei tuossa puhuttu millään tavalla, mutta halusit tulla kertomaan tarinasi jolla mustamaalaa miehiä täysin langan aiheeseen kuulumattomalla tarinalla. Manipuloiva sovinisti. Toivottavasti et ikinä saa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ottaa kumin pois kesken yhdynnän, lasketaan se raiskaukseksi jos ei ole ollut suostumusta kumittomaan yhdyntään. Ja jos nainen "unohtaa" syödä ehkäisypillereitä, ei muka ole! Siis, missä tasa-arvo?
Ehkäisy voi myös pettää.
Lähinnä teoriaa, tosiasiassa teho on lähes 100%. Virallisesti tehoksi luvataan varmuuden vuoksi vain 99%, todellisuudessa luku on vielä suurempi. Eli 99,xxxxxx%
Alapeukuista päätellen ehkäisyn pettämisellä huijaaminen on paljon luulemaani yleisempää, mitään muuta syytä tuskin on kiistää faktoja
Vain palstauli luulee, että alapeutus on tieteellinen tutkimus 😂
Christiiina kirjoitti:
No mun edesmennyt miesserkku nuorena parikymppisenä seurusteli naisen kanssa, joka halusi lapsen ja hän lupasi täysin itse hoitaa ja elättää sen. Siksi serkkuni siihen suostui, ei hänellä ollut mitään intoa hankkia lapsia vielä silloin. Sitten he erosivat kun lapsi oli leikki-ikäinen ja serkkuni hylkäsi lapsensa. Lapset äiti alkoi kuitenkin vaatia elareita serkultani, vaikka hän oli ennen raskautumista luvannut, että serkkuni ei tarvitse osallistua lapsen hoitoon tai elatukseen.
Mulla on kokemus naisesta, joka hankkiutui irtosuhteella paksuksi, eikä kertonut ikinä kellekään kuka lapsen isä oli. Ei ikinä vaatinut elareita, vaan hoiti lapsensa yksin.
Mutta ei taida olla kovin yleistä. Miesten vaatimus päästä vetelemään ilman kondomia voi johtaa melkein kahdenkymmenen vuoden velkavankeuteen. Kannattaa pitää tämä asia aina mielessä, kun paljaalla vetelee. Älä ikinä luota naisen sanaan
"Niin... Eli sinusta ei tuossa puhuttu millään tavalla, mutta halusit tulla kertomaan tarinasi jolla mustamaalaa miehiä täysin langan aiheeseen kuulumattomalla tarinalla. Manipuloiva sovinisti. Toivottavasti et ikinä saa lapsia."
Toivottavasti en ja siksipä olenkin huolehtinut asiasta omatoimisesti ja onnistuneesti tähänkin asti. Kiitos toivotuksestasi kuitenkin!
Ja sori, me epävakaat ja äksyt naiset nyt vaan ollaan tällaisia. Oli pakko osallistua heti kun mainittiin.
Miesten mustamaalaus oli tahatonta mutta meni ilmeisesti maaliin, toisin kuin mikään vielä sieltä suunnasta.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
No mun edesmennyt miesserkku nuorena parikymppisenä seurusteli naisen kanssa, joka halusi lapsen ja hän lupasi täysin itse hoitaa ja elättää sen. Siksi serkkuni siihen suostui, ei hänellä ollut mitään intoa hankkia lapsia vielä silloin. Sitten he erosivat kun lapsi oli leikki-ikäinen ja serkkuni hylkäsi lapsensa. Lapset äiti alkoi kuitenkin vaatia elareita serkultani, vaikka hän oli ennen raskautumista luvannut, että serkkuni ei tarvitse osallistua lapsen hoitoon tai elatukseen.
Mulla on kokemus naisesta, joka hankkiutui irtosuhteella paksuksi, eikä kertonut ikinä kellekään kuka lapsen isä oli. Ei ikinä vaatinut elareita, vaan hoiti lapsensa yksin.
Mutta ei taida olla kovin yleistä. Miesten vaatimus päästä vetelemään ilman kondomia voi johtaa melkein kahdenkymmenen vuoden velkavankeuteen. Kannattaa pitää tämä asia aina mielessä, kun paljaalla vete
Välillä, kun nainen on vaatinut kumia olen hätävalheena heittänyt, että putket on laitettu solmuun ja voidaan turvallisesti olla kumitta. Sitten heittää sehän tuntuu kummastakin paremmlta ja ei naiset voi vastustaa. Eiköhän naisille jokusen vk päästä selviä, jos tärppäsi oliko majoneesissä siemenet mukana...
Tämä ei ole sen kielltympää, kun naisten valehteleminen ehkäisystä
Vierailija kirjoitti:
"Niin... Eli sinusta ei tuossa puhuttu millään tavalla, mutta halusit tulla kertomaan tarinasi jolla mustamaalaa miehiä täysin langan aiheeseen kuulumattomalla tarinalla. Manipuloiva sovinisti. Toivottavasti et ikinä saa lapsia."
Toivottavasti en ja siksipä olenkin huolehtinut asiasta omatoimisesti ja onnistuneesti tähänkin asti. Kiitos toivotuksestasi kuitenkin!
Ja sori, me epävakaat ja äksyt naiset nyt vaan ollaan tällaisia. Oli pakko osallistua heti kun mainittiin.
Miesten mustamaalaus oli tahatonta mutta meni ilmeisesti maaliin, toisin kuin mikään vielä sieltä suunnasta.
Eli siis olet epärehellinen, manipuloiva ja ilmeisesti henkinen väkivalta myös ihan Ok sen manipuloinnin ohella. Eli epävakaa narsku. Moikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No epäilys jäi. Olin täysin kokematon. Kumit oli mukana, mutta nainen sanoi, ettei tarvitse. Siinä meni poikuus, mutta hintana saattoi olla jotain, mitä en tiedä. Hän oli 3 vuotta minua vanhempi ja seurusteli vakituisesti. Emme tavanneet toista kertaa koskaan.
Kyllä kumia tarvitsee aina tuntemattomien kanssa.
Tiedän muutaman tapauksen jossa nainen on seurustelusuhteessa VALHDELLUT käyttävänsä ehkäisyä ja mies on naiseen luottanut. Lapsia on syntynyt ja yksi ainakin vuosien jälkeen tunnusti että oli valehdellut, se vaan oli jo myöhäistä. En yhtään ihmettele että miehet eivät luota enää naisiin kun näin vakavasta asiasta valehdellaan, sitten nämä naiset ovat katkeria kun mies lähtee suhteesta.
Onneksi miehet eivät valehtele naisille ja me naiset voimme aina luottaa miehiin :))
Olen aika varma, että esimerkiksi oma äitini ei koskaan aikonut jatkaa isäni kanssa. Tarkoitus oli vain hankkia se lapsi. Harmi ettei kumpaakaan oikein kiinnostanut sen lapsen kasvattaminen.
Tää ehkäisyasia on kyllä tosi simppeli. Sukupuoleen katsomatta tulee aina ehkäistä, jos ei lapsia halua. Tuplaehkäisy on paljon varmempi kuin yksi, myös parisuhteessa, joka ei ole syy kummankaan lopettaa ehkäisyä, kun se on muka "niin hankalaa".
Kondomia käyttämällä niin ei käy. Kai aikuinen mies osaa ostaa kortsuja?
Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu hyvältä. Naiset saa käyttää naisten kumeja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa tavaraa ne naisten kumit ovat ja tuntuvat sinun pipulissa ihan samalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et ehkäise, mutta syyttelet muita tahallisista vahinkolaukauksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa tavaraa ne naisten kumit ovat ja tuntuvat sinun pipulissa ihan samalta.
Tykkään hoidella naturellina hommat
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän miehet niitä osaavat ostaa, eivät vain käytä kuin pakotettuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ottaa kumin pois kesken yhdynnän, lasketaan se raiskaukseksi jos ei ole ollut suostumusta kumittomaan yhdyntään. Ja jos nainen "unohtaa" syödä ehkäisypillereitä, ei muka ole! Siis, missä tasa-arvo?
Ehkäisy voi myös pettää.
Lähinnä teoriaa, tosiasiassa teho on lähes 100%. Virallisesti tehoksi luvataan varmuuden vuoksi vain 99%, todellisuudessa luku on vielä suurempi. Eli 99,xxxxxx%
Alapeukuista päätellen ehkäisyn pettämisellä huijaaminen on paljon luulemaani yleisempää, mitään muuta syytä tuskin on kiistää faktoja
Vain palstauli luulee, että alapeutus on tieteellinen tutkimus 😂
Ja silti täällä yritetään manipuloida keskusteluja juuri tuolla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa, jos mies panee ilman kumia niin ihan vapaaehtoista lasten tekemistä se on.
Mun sukulaismiehelle nainen valehteli että hänellä on kierukka. Myönsi itse että huijasi tullakseen raskaaksi. Sen takia olen omille pojilleni muistuttanut, että vaikka kuinka joku sanoisi syövänsä pillereitä tai olevansa vaikka kohduton, niin kondomia on käytettävä jos ei halua isäksi. Vastuuta asiasta ei voi jättää toisen varaan.
Naisten ikiaikainen temppu on päättää "meidän puolesta" ja suorittaa vanha kunnon isäksi huijaus. Näitä menee suomessa vähintään 25 kpl tusinaan.
Sitä kutsutaan rikosnimikkeeltään raiskaukseksi.
Siitä voi ihan tehdä rikosilmoituksen. Ihan on syyttäjän alainen rikos josta saa vankeustuomion ja korvaukset päälle. Suosittelen tekemään jos niin on käynyt.
Niin se vaan menee..
Yleistävä sovinisti.