Vieras toi juhannuspöytään paketin Hiillos-makkaraa
Toi grilli-iltaan paketin tuota jauhomakkaraa. Seurasin tilannetta, söi kaikkea muuta kuin tuota tuomaansa jauhopakettia. Seurauksena, ettei enää kuulu grilli-iltojemme kutsuttujen joukkoon.
Kommentit (54)
Laita pakastimeen ja vie joululahjaksi.
Kohtelias vieras toi vegetaareille maistuvan vaihtoehdon. 5/5!
Hiillos-makkara on parasta grillimakkaraa. Aina kun varaan sitä itselleni niin vieraat syövät sen ennen kuin ehdin ja joudun syömään vieraiden kabanosseja ja lammasmakkaroita nälkääni.
Piti vielä toisen paketin itsellään kun on ostanut ehkäm kaksi pakettia kolmella eurolla.
Parasta 🤣🤣🤣🤣🤣
No jos ei ole koskaan ruokaa saanut.
Teette hänelle palveluksen kun ette jatkossa enää kutsu. Minäkään en haluaisi tuollaisen kyylän kekkereihin.
Vierailija kirjoitti:
Parasta makkaraa
Joo täytyy olla parasta kun ei maksa juuri mitään eikä sisällä juuri mitään syötäväksi kelpaavaa.
Olen tänään oppinut palstalta sen, että suomalaisten ihmissuhteet perustuu pitkälti varallisuuteen. Ei ihme, että yhteiskunta polarisoituu. Kiitos tästäkin tiedosta.
Tuskin se sinun bdejettia kaataa 1.girllijuhlat Vaikka toi paketinmakkaraa
Se on sitä omahyvästä ajattelua olisit myynyt pääsylipun jos on noin tiukkaa.
Ei nyt vaan ole hyvää käytöstä viedä illanviettoon jotain kurjaa moskaa ja vielä sitten itse syödä kaikkea parempaa.
Oikea makkara valmistetaan nimenomaan perunajauhoista ja hevosen kavioista.
Miksi ihmeessä joku syö makkaraa??
Joku saattaa ajatella, että ei ole ok syödä niitä itse viemiään syötäviä, vaan ovat lahja, ja pitää syödä juhlapaikan tarjoomuksia. Toki jos aloituksen Hiillos-juttu on tositapaus, vieraalla voipi olla muunkinlaisia ajatuksia tai ei juuri minkäänlaisia ajatuksia.
Jos vieras olisi syönyt itse tuomaansa grillimakkaraa, kermaperse huutaisi täällä, että hänen tarjoilunsa eivät kelvanneet.
Kuulostaa ihmiseltä, joka on aina valmis hyötymään muista tilaisuuden tullen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä joku syö makkaraa??
Makkara on hyvää.
Paistettuna kaikki makkara ok. Itse ostin juhannukseksi savulenkin.
Makkara on hyvää.