Miten saada kullit pois mielestä?
Olen nuori homomies. Ajattelen peniksiä koko ajan, kuvittelen niiden imeskelyä ja ottamista takaluukkuun. En kohta kestä enää.
Kommentit (11)
Miksi kulli pitäisi saada pois mielestä? Nauti kullista silloin kun sitä saat ja muina aikoina nautit itsenäisesti.
Sellaista se nuoruus monilla miehillä on. Minulla oli kullien lisäksi mielessä pillut, perseet, tissit, vatsat, jalat, kaulat... Ehkä helpompi listata ruuminosat jotka eivät herättäneet himoa. Nenäreiät eivät iskeneet...
Hei, jos aloitus oli vakavissaan kirjoitettu, niin yleisemmällä tasolla seksuaalisuudesta voisi sanoa, että kyse on varmaan myös elämän eri osa-alueiden tasapainosta ja kokonaisuudesta.
Joskus on ymmärrettävää, että joku asia vaikka seksuaalisuus, korostuu paljon, ja joskus taas korostuminen voi olla haitallisempaa tai ainakin tuntua häiritsevältä.
Haitallista tai häiritsevää voi olla joskus sekin, jos ihminen jotenkin kadottaa seksuaalisuutensa ja kontaktin kehoonsa.
Toivottavasti löydät tasapainoa seksuaalisuuteen yhtenä elämän osa-alueena. Olikohan se jo antiikin Kreiikan aikainen viisaus tai näkemys, että ihminen on keho psyyke ja henki? Siinä on jo paljon viittausta siihen, kuinka laajaksi ja monipuoliseksi ihmisen olemus on ajateltu jo aikoinaan ja moni ajattelee edelleenkin.
Sen voisi vielä sanoa, että vaikka johonkin elämänalueeseen voimakkaasti keskittyminen on joskus tarpeen, niin on mahdollista myös, että jotakin korostunutta elämänaluetta tulee käyttäneeksi korvaamaan tai jopa korvikkeena muille asioille. Esimerkkejä on monelta alueelta, puhutaan vaikka tunnesyömisestä, työasioihin pakenemisesta ja vaikka mitä. En toki sano, että tällaisesta olisi sinun kohdalla kyse, mutta halusin vain tarjota erilaisia ajatuksia.
Voi myös sanoa, että seksuaalisuuden yksi voimakas tarkoitus on yhteyden löytyminen toiseen ihmiseen ja siihen syvimmiltään liittyy myös rakkaus. Mm. sellaisesta syvällä tavalla kertoo tämä pieni video https://youtu.be/Yq-7t9nsgjE?si=dn7N2P8paeWAhmMx
Vierailija kirjoitti:
Muutu heteroksi! Sitten on pillu mielessä maitokaupassakin!
En voi muuttua heteroksi. En oikein osaa sanoa olenko täys homo vai vähän myös bi. Tykkään kyllä naisista ihmisinä ja romanttisesti mutta en yhtään pilluista enkä osaa kuvitella tykkääväni
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi kulli pitäisi saada pois mielestä? Nauti kullista silloin kun sitä saat ja muina aikoina nautit itsenäisesti.
Koen itseni pervoksi jos mietin kulleja liikaa. Mutten voi sille mitään. En ole saanut nauttia kullista koska ei ole poikaystävää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se nuoruus monilla miehillä on. Minulla oli kullien lisäksi mielessä pillut, perseet, tissit, vatsat, jalat, kaulat... Ehkä helpompi listata ruuminosat jotka eivät herättäneet himoa. Nenäreiät eivät iskeneet...
Kiva. Mua himottaa eniten kullit, kiinteät vatsat, reidet ja peput. Varmasti ehkä muutkin osat jos nyt yrittäisi miettiä enemmän.
Ap
Kiitos asiallisesta kommentista
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Mua himottaa eniten kullit, kiinteät vatsat, reidet ja peput. Varmasti ehkä muutkin osat jos nyt yrittäisi miettiä enemmän.
Ap
Kuuluuko kivespussit tuohon kulliosastoon vai luokitteletko ne erikseen?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisesta kommentista
Ap
Kenelle?
Rupeat ottamaan sitä kullia hanuriisi oikein kunnolla. Ei huonooo! Kymmeneeen!!! Sinä ansaitset kultaaaa!!!! Mitääää!!!!?
Muutu heteroksi! Sitten on pillu mielessä maitokaupassakin!