Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan tunnistanut mitään vihapuhetta yhtään missään - en täällä palstallakaan vaikka olen pyörinyt jo kauan.

Vierailija
21.06.2024 |

En ole koskaan tunnistanut mitään vihapuhetta yhtään missään - en täällä palstallakaan vaikka olen pyörinyt jo kauan. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko vihapuhetouhu on vassareitten juttuja.

Vierailija
2/6 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vihaista puhetta olen lukenut täältä. Esimerkkinä parin päivän takainen vasemmistolaisten kirjoitus jossa vaadittiiin kuolemanpartioita kadulle etsimään rasisteja ja murhaamaan heidät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto yrittää vaientaa vastapuoltaan näin. Ei mulla muuta.

Vierailija
4/6 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisajan kettuilu on nykyajan vihapuhetta. Jos sanoo työttömälle, että työelämässä on mukavampaa, se on vihapuhetta. Jos sanoo afrikkalaiselle maan rakentajalle, että eikös teillä ole kokonainen manner, jossa erilaisia maita joita kehittää, se on vihapuhetta.

Yhteiskunnan heikoimmat kostaa menestyjille kohtalonsa tuomalla tänne vielä heikompia ja kutsumalla kaikkea kehittävää keskustelua vihapuheeksi.

Vierailija
5/6 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihapuhe 3i ole mitään verrattuna törkeisiin rikoksiin joko niin että on itse tekemässä tai usuttaa muut tekemään siis ihan suoraan esim. tahallisesti valehtelemalla tai suoralla sabotoinnilla.

Vierailija
6/6 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, Orpo on eksynyt palstalle :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi