mitä shoppailu paikkoja EI kärkkäinen
Olimme suunnitelleet perheen kanssa nyt kesälomalla shoppailu päivää kärkkäiselle. Kuitenkin asiointi kärkkäisen verkkokaupassa ei ollut onnistunut, toimitettiin väärä tuote ja ei tarjottu mitään hyvitystä mokasta vaan minun olisi pitänyt ajella postittamaan väärää tuotetta takaisin ja tilalle ei edes enää löytynyt tuotetta jonka tilasin. Ei käy oikein omaan järkeen että laitetaan asiakas juoksemaan väärän tuotteen takia postissa ja sitten saan hyvitykseksi tuotteen hinnan takaisin. Postit ja paketin haku ja takaisin vienti menisi siis minun piikkiin.
Ei kaada maailmaa tämä mutta ärsyttää sen verran että tuonne ei lähdetä rahojamme tuhlaamaan.
Siispä onko muita isompia kauppoja (ei etelessä) mistä löytyisi koko perheelle mieluisia juttuja? Nimenomaan mieluiten yksi iso kauppa eikä kauppakeskusta.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Keskisen kyläkauppa. Kärkkäinen on muutenkin natsimyönteinen, ettei sitä kannata muutenkaan perheellisten käyttää.
Ketju ilmoitettu asiattomaksi
Keskisen kyläkauppa on vaihtoehto jos ei muita ole. Siellä vaan käytiin jo viimekesänä.
Ja toiselle: ilmoitettu asiattomaksi? Oletko töissä Kärkkäisellä ja pitää äkkiä saada tällaiset ketjut pois jossa annetaan julkista kritiikkiä?
Hyvin on Kärkkäisellä kaikki toiminut postimyynnissä. Suosittelen.
Meille tuli myös kerran rikkinäinen tuote. Rahoja sai odotella ikuisuuden takas ja postit meni siinäkin omaan piikkiin. Jotain olen tuon jälkeen tilannu kys.paikasta mut välttelen ja tilaan muualta jos vaan saa.
Keskisen kyläkauppa. Kärkkäinen on muutenkin natsimyönteinen, ettei sitä kannata muutenkaan perheellisten käyttää.