Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero(ko)?

Vierailija
20.06.2024 |

Mitä teen kun mies päivisin käyttäytyy  mua kohtaan hyvin ja ihan rakastavasti, mut sitten seksipuuhissa monesti suuttuu itselleen jos ei saa orgasmia ja alkaa kiukutella, lyö esim nyrkillä pöytää, seinää tms. On muitakin ongelmia mutta meillä menee yleensä päivisin hyvin, illalla/öisin iskee mulle eroajatukset😔Hän myös velloo paljon mennessä joka rasittaa mua kun tämä tilanne on jatkunut lähemmäs vuoden.

Tuntuu myös että puhuu seksistä niiin  mpaljon, seksi on tärkeetä suhteessa mutta haluaisin keskustella myös monista muista aiheista eikä niin et mies on melkeen joka välissä kiinni mun perseestä, rinnoissa tai laittelee käsiä mun housuihin😅

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on paha olla suhteessa. Epäilen miestä, et ole rento ja luottava. Luota siihen tunteeseen. Erotkaa nyt eikä sitten kun on jo lapsia (ellei jo ole?). Olen tosissani. 

Vierailija
2/6 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo kovin terveeltä vaikuta. Eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava pariskunnan mies oli samanlainen, kunnes yhtä äkkiä lopetti ja alkoi käyttäytymään normaalisti vaimoaan kohtaan. Paljastui, että miehellä oli erittäin voimakkaasti fetissi, jota hän tarvitsi orgasmin saamiseen. Vaimo ei pitänyt tuosta miehen fetissistä, joten mies tukahdutti sen, ollessaan vaimonsa kanssa. Mutta mies oli hankkinut rakastajattaren, jonka kanssa toteutti tuota fetissiään. Eli tavallaan perinteinen juttu: rakastajattaren kanssa paineet pois, että voi esiintyä vaimolleen rakastavana miehenä.

Vierailija
4/6 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava pariskunnan mies oli samanlainen, kunnes yhtä äkkiä lopetti ja alkoi käyttäytymään normaalisti vaimoaan kohtaan. Paljastui, että miehellä oli erittäin voimakkaasti fetissi, jota hän tarvitsi orgasmin saamiseen. Vaimo ei pitänyt tuosta miehen fetissistä, joten mies tukahdutti sen, ollessaan vaimonsa kanssa. Mutta mies oli hankkinut rakastajattaren, jonka kanssa toteutti tuota fetissiään. Eli tavallaan perinteinen juttu: rakastajattaren kanssa paineet pois, että voi esiintyä vaimolleen rakastavana miehenä.

Ja mistä tiedät tämän?

Vierailija
5/6 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia lapsi miehen kanssa.

Vierailija
6/6 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko onnellinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan