Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainakin jotain yli 50 v ihmiset! Entä jos te jotka haikailette jonkun perään yhtyisitte projektiin että selvitätte mistä ihminen löytyy ja k

Vierailija
20.06.2024 |

Ainakin jotain yli 50 v ihmiset! Entä jos te jotka haikailette jonkun perään yhtyisitte projektiin että selvitätte mistä ihminen löytyy ja kirjoitatte IHANAN kirjeen täysin ilman mitään taka-ajatuksia. Haluatte vaan tietää miten tällä on mennyt ja jos häntä kiinnostaa niin kerrotte miten itsellänne on mennyt. 

Tässä yksinäisten ihmisten maailmassa moni voisi olla sitä mieltä että tämäpä onkin aivan ihana juttu. Tietysti on niitä jotka nyrpistää nenää, mutta mitä väliä heistä. Jospa ryhtyisimme yhteiskunnaksi jossa oikeasti ja todellakin välitämme toisistamme ja ihmisiä ei jätetä. Mitä mieltä? 

Soittakaa 'Entisten nuorten sävellahjaan' ja ehdottakaa tätä ja pyytäkää auttamaan ihmisten löytämisessä, mikä ei aina ole ihan helppoa nykyään. Voitaisiin aikaansaada ihania ihmissuhteita - vai ollaanko täällä jo täysin erakoiduttu? Jos ajatellaan sitä miten sirpaleiseksi yhteiskuntamme on muuttunut, kaikki tuntuu hajoavan ja turvallisuus katoaa yms niin tämmöisellä voisi olla tässäkin mielessä joku arvo ja 'hyöty' jos nyt joku hyötyminenkin pitää aina tuoda kuvioihin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ne lääkkeesi.

Vierailija
2/8 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki kiinni, heti juhannuksen jälkeen haet välittömästi mielenterveydellistä apua. Kuntouduttuasi menet töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva idea. Mietin lähes päivittäin kaikkia elämäni ihmisiä ja joudun toteamaan etten kaipaa heistä vilpittömästi ketään.

Ei estä kyllä miettimästä heitä paljonkin saati näkemästä (epämoellyttäviä tai neutraaleja) unia. Mutta kaivata en oikein voi. Kyse ei ole edes siitä etten haluaisi.

Vierailija
4/8 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako aloitusta olet vielä aikeissa tehdä tästä aiheesta?

Itse en tule koskaan olemaan niin yksinäinen, että tekisi mieli kysellä elämäni alkutaipaleen ihmisten perään. Ei kiinnosta, elävätkö, vai ovatko jo manalassa. 

Vierailija
5/8 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo... olen samaa mieltä että idea olisi ihan käyttökelpoinen. Minäkin olen tullut tulokseen että en kaipaa ketään paitsi yhtä jonka kanssa sotku. Sitten kaipaan joitakin jotka olivat oikeasti tärkeitä mutta kuolivat liian aikaisin. Mikähän tarkoitus silläkin? Ja nyt kuolee useita. Tämäkin voisi kuitenkin olla yksi syy vähän selvitellä.

Tämäkin että miettii noita ihmisiä johtuu ehkä jostain. Mitä menetettävää on jos ottaa yhteyttä ihan vaan kuulumisten merkeissä. Voihan se olla niinkin että vaikka minulla itselläni ei ole tarvetta niin sillä toisella on ollut joku vaikka ei ole lähtenyt toteuttamaan mitään. 

Voisi olla ihanaa jos kaikkien suhteiden kanssa olisi selvät sävelet kun täältä poistuu. Minua harmittaa serkut joista on tullut ihan outoja enkä ymmärrä oikein miksi. Voisi olla jotain kateutta mutta on se outoa että niitäkin ihmisiä kadehditaan joilla ei ole mitään konkreettista mistä oikeasti olla kade.

Vierailija
6/8 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 59 enkä yksinäinen. Mulla on uusi mieskin, itseäni nuorempi.

Aika typerä ajatus, että yksinäisyys olisi iästä kiinni. Vieläpä työikäisillä ja terveillä.

Vierailija
7/8 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en todella vastaisi jos joku hörhö  yrittää rahaa vipata tai seksiä tinkata. lähestymis kielto.

Vierailija
8/8 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yhtyisin projektoriin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi