Muita tupakoinnin lopettaneita?
Täällä takana pari viikkoa savutonta eloa. Miten siellä?
Kommentit (9)
Eli ehdin tupakoida 6 vuotta, keskimäärin 1,5askia päivässä.
Lopetin tupakoinnin tasan 3 vuotta 2kk sitten. :)
Enkä koskaan kärsinyt yhden yhdestäkään vierotusoireesta, tupakanhimosta tms. Eli se sauhuttelu loppui kertaheitolla. :)
Enkä kyllä aiokkaan enää ikinä yhden yhtäkään sauhua vetäistä.
Tupakoinnin lopetti kuin seinään positiivinen raskaustesti. Sen jälkeen en vain voinut enää polttaa. :)
Ainoat " vieroitusoireet" olivat koko raskausajan kestävät painajaisunet, että ratkesin tupakoimaan, ja aamulla herätessäni oli niin syyllinen olo kuin olla ja voi. Unissaniki haukuin itseni idiootiksi. ;)
Täällä myös yksi lakkoilija, poltellu oon 11-vuotiaasta asti, raskaus- ja imetysajat on menneet ilman tupakkaa.
Tarkoitus olis tietysti loppuelämä olla ilman röökiä ja nyt usean lopetusyrityksen jälkeen tuntuu siltä että nyt vois viimein onnistua =)
Onko kukaan käyttänyt purkkaa ja laastareita yhdessä?
Tähän asti olen kokeillu pelkällä purkalla ja nyt sitten ajattelin kokeilla sitä yhdistelmää jos onnistuiskin paremmin...
mitään oireita tai haluja ei ole ollut
päätös.
syövän löytyminenkin edesauttoi
Itse lopetin ilman " korvaushoitoa" , siis laastareita ja purukumia. Parin-kolmen vuorokauden päästä tunsin jo vapautuneeni nikotiinista ja pakottavasta halusta " rentoutua" eli hoitaa nikotiinin vieroitusoireita. ap
Takana yli 30 vuotta päivittäistä tupakointia. Vuosia sitten 6 kk lakko ja viime vuonna 5 kk lakko. Nyt lopullinen lopetus !
Käytössä Zyban ja nikotiini-imeskelytabut.
Nyt jo tuntuu helpolta. Kolmas päivä oli pahin.
5:lle ONNEA! Hienoa, että yrität edes päästä tupakasta eroon!
Itse olen polttanut 12-vuotiaasta lähtien, välissä on ollut pari kahden vuoden taukojaksoa ja yksi vuoden tauko. Olen pian 27 v.
-2 (myös astmaatikko)
ja hyvin menee, mitä nyt joskus näkee unia tupakasta...
Mutta kyllä kannattaa. Tsemppiä vaan teille!
Totuttelemiseen meni lähes vuosi, jona aikana korvasin tupakan karkeilla. Kiloja tuli 4 lisää, joten nyt kun olen päässyt karkin himostakin, aion pudottaa nuo kertyneet kilot pois.
vedin viimeiseni 17 vuoden tupakoinnin jälkeen. halu lopettaa oli kova mutta vasta raskaus sai minut ryhtymään tuumasta toimeen. Mieli ole tehnyt mutta yskä on kaamea, onko normaalia, onko muilla ollut tällaista ongelmaa?