Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jaahas! Näkiköhän näkijä oikein!!!

Vierailija
30.01.2007 |

Näkijä siis ennusti tämän kierron olevan se tärppikierto. Nyt mennään kp. 30/30, eli huomenna sitten pitäisi viimeistään ne puolukkapäivät tulla.

Ollaan kärsitty hedelmättömyydestä jo pitkään ja nyt on hoidoista tauko, joten mahdollisuudet ovat ihan naurettavan, häviävän pienet. :D

Mitäs veikkaatte, alkaako huomenna vuoto?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sieltä tulee, mulla oli tässä kierrossa hieman myöhemmin ovulaatio. Ja nyt siis mennään kp. 31/30

Vierailija
2/25 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne ala, koska panikoit siellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eihän ne ala, koska panikoit siellä...

Eri asia olisi, jos menkat olisivat about viikon myöhässä (sellaista ei minulle ole ikinä sattunut).

En koe erityisesti panikoivani.

-ap

Vierailija
4/25 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan sinä se, jolle sanoin että helmikuussa olet raskaana..?? ;)) Onneksi olkoon :)

T. Seide kirjautumatta

Vierailija
5/25 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä näet minulle?

:)

Vierailija
6/25 |
02.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko ap testasi??

Vierailija
7/25 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikemminkin varma tieto siitä, että vuoto taas alkaa ihan lähitunteina. :/

Onneksi tässä kierrossa taitaa olla ihan normaaliaikana menkat.

En usko näkijän sanaa!

Vierailija
8/25 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
9/25 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee vaikka tonne vauvakuume-palstalle piinailemaan. Siellä on muita samassa jamassa.

Vierailija
10/25 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyä tällainen, että välillä toivo ehtii jo vähän nostaa päätään. Täytyy nyt vaan niellä itkut ja jatkaa niitä hoitoja. :(

-Pettynyt ap

Vierailija
11/25 |
08.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nut anonyymi ihminen olisi raskauden mukamas nähnyt.

-ap

Vierailija
12/25 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aatonaattona tein positiivisen testin ;)

Vierailija
13/25 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulle on ainakin näkijä ennustanut tosi hyvin, siis toisin sanoen aikasta nappiin kaikki on mennyt tähän mennessä. olen mm saanut tyttövauvan, jonka näkijä ennusti yms. en viitsi luetella kaikkea, mutta ei voi olla kaikki sattumaa.

ajattele positiivisesti ja pilke silmäkulmassa kutenkin. kerro sitten huomenna tai myöhemmin mitä kuuluu. ;)

Vierailija
14/25 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se näkijä oli paikalla??? Näkisikö milloin meille tärppää??? Meillä kanssa pitkän kaavan mukaan tämä lapsen saanti, hoidoissa ollaan oltu ja nyt endo leikkauksen jälkeen odotellaan luonnonihmettä, kääks.

tsemppiä!

Vierailija
15/25 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAI jostain oikeasta näkijästä? Ette kai aikuiset ihmiset kuvittele, että joku virtuaalisesti voisi ennustaa tuntemattomille ihmisille tietsikan välityksellä? Kuka tahansa tylsiintynyt mamma voi esiintyä " näkijänä" ja pitää vähän hauskaa teidän kustannuksella.. Mutta tärppionnea kaikesta huolimatta ap:lle!

Vierailija
16/25 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot testailla niin sitten voisi kiinnostaa. Muussa tapauksessa: shut it :)

Vierailija
17/25 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä sen jälkeenkin, aika pitkään:) rohkeesti vaan tekeen se testi!:) meilllä oli monen vuoden yritys takana ja olin jo varautunut " turhaan testiin" , siis tein vaan kokeillakseni, kun rinnat oli kipeet ja oli taas pitkästä aikaa pidempi kierto... tai siis ei loppujen lopuksi ollut, mutta ajattelin että olis pidempi ollu... mutta plussahan sieltä tuli:)

Vierailija
18/25 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos aiot testailla niin sitten voisi kiinnostaa. Muussa tapauksessa: shut it :)

Eipä minun tarvitse sitä testiä tehdä, ennen kuin menkat ovat oikeasti olleet viikon myöhässä.

Sitä paitsi saatan jo tänä iltana tulla raportoimaan vuodon alkamisesta, siinä tapauksessa testin tekeminen on turhaa. Kärsivällisyyttä!

-ap

Vierailija
19/25 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän alkuoireet ovat juuri menkkamaiset nipistelyt ja vihlonnat alavatsassa.

Minä olin molemmilla kerroilla varma, että nyt menkat taas alkavat. Mutta muutaman päivän jälkeen alkoi vilu ja heikotus ja tein testin, niin raskaana olin!

Älä menetä siis toivoa :)

Vierailija
20/25 |
01.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siinähän alkuoireet ovat juuri menkkamaiset nipistelyt ja vihlonnat alavatsassa.

Minä olin molemmilla kerroilla varma, että nyt menkat taas alkavat. Mutta muutaman päivän jälkeen alkoi vilu ja heikotus ja tein testin, niin raskaana olin!

Älä menetä siis toivoa :)

Tänään oli kyllä melkoinen heikotus, mutta en tosin ehtinytkään syödä mitään ja oli aika rankka päivä.

Jaiks! Pettymys on taas suuri, kun vuoto kuitenkin alkaa. Aina vaan kehin oireita ja luen täältä muiden raskausoireita ja ynnään niitä.

[u] Kuitenkin se vuoto alkaa piakkoin. [/u]

Yritän nyt kuitenkin pitää pään kylmänä ja jalat maassa.

-ap