Naisena yliarvioin oman "tasoni" ja en voi sille mitään.
En ole se kaikkein nätein nainen ja minulle on kerääntynyt ylimääräisiä kiloja. Pidän silti itseäni kauniimpana mitä oikeasti olen ja syynä tähän on ehkä prinsessaleikit nuorena tai se että muut naiset kehuu minua kauniiksi vaikka en kaunis ole.
Tämä heijastuu sitten negatiivisella tavalla asioihin pariauhdemarkkinoilla kun yritän niitä liian tasokkaita miehiä iskeä, oman tasoisia miehiä en halua koska ne ei ole minulle tarpeeksi hyviä.
Tämä on meille naisille yleistä ja olemme siitä pahoillamme.
Kommentit (24)
Milloin kävin leikkauttamassa itsesi naiseksi?
Kerrankin rehellistä puhetta naiselta!
Tiedetään että tavis naiset haluaa komeimman top 10 miehen.
Emme ole pahoillamme. Mistä ihmeestä keksit että olisimme pahoillamme. Höpsö.
Vierailija kirjoitti:
miehen aloitus
Ei ole vaan olen ihan nainen. Ikää 26v ja pikkasen ylipainoa on.
TASOJANKUTTAJA- TYÖNNÄ PÄÄSI PERÄREIKÄÄSI, JA PAKENE VUORILLE
Miehenä kirjoittelen älyvapaita aloituksia Vauva-palstalle naisena esiintyen. En voi sille mitään, koska olen vajaaälyinen ja huomionhakuinen. Olisin pahoillani jos osaisin.
Setämiehet vasta yliarvioivatkin tasonsa. Otetaan nyt vaikka Teukka ja Wille esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä yleensä naiset valehtelevat kymmenen hyvää ja yhdeksän kaunista mutta tällä kertaa löytyi se varmaan ainoa rehellinen nainen
Melkoisen laadukkaita naisia olen minäkin saanut. Liekö se sekoittanut ymmärrykseni omasta tasosta. Enhän minä mihinkään tasoihin usko, paitsi toki, keittiössäni on tasoja. Eli kai ne tasot ovat totta. Keittiön tasot, ei ne toiset. 😁
Vierailija kirjoitti:
Setämiehet vasta yliarvioivatkin tasonsa. Otetaan nyt vaikka Teukka ja Wille esimerkiksi.
Teukka nyt on sellanen että se saa naisen kuin naisen sänkyyn tai suhteeseen. Se on rikas,komea ja julkkis. Saa halutessaan kauniin 18-20 vuotiaan naisen myös se.
Vierailija kirjoitti:
Milloin kävin leikkauttamassa itsesi naiseksi?
No kerro milloin kävit
Miten ne tasot siis määritellään? Esim itse olen hoikka ja melko nuori (33v) Olen myös työelämässä ja lojaali, olen suht "söpö" en mikään kaunotar, introverrtti, ujo
Mieheni on työtön,kivannäköinen. Vähän mahaa on mutta on miehekäs. Ei suurta kavveripiiriä tai säästöjä. Ei ole suosittu, introveertti. Älykäs ja fiksu, osaa vastata melkein kaikkeen ja kirjottaa vaikka novellin kun taas minä en
Kumpi on meistä tasokkaampi?
Ongelma on se että naiset(myös ne rumat eli alhaisen tason) etsii miestä joka on vähintään keskitasoa, ne keskitason naiset taas etsii poikkeuksetta tasokkaimpia miehiä.
Tämän naisten ylöspäin pariutumisen takia alhaisentason miehet ja osa keskitason miehistä ei vaan saa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä yleensä naiset valehtelevat kymmenen hyvää ja yhdeksän kaunista mutta tällä kertaa löytyi se varmaan ainoa rehellinen nainen
Paskan vitut, miehen tekemä aloitus.
Tasojen ongelma on se, että ne yksinkertaistavat ja kärjistävät monesti turhankin paljon. Toiseksi vaikka on varmasti piirteitä ja ominaisuuksia, joita yleisesti arvostetaan, niin on ihmitsen aliarvioimista, jos kuvittelee, että oma tas olisi kiinni siitä, onko esimerkiksi oma elopaino joitain kiloja enemmän tai vähemmän ns. ihannepainosta. Toiseksi mikä estää ja kieltää yrittämästä niitä "tasokkaampia" kumppaniehdokkaita? Itselle sitä kumppanin useimmat meistä on halunneet tai haluaisi löytää ja saada. Ja asenteella, että voi, voi kyllä minun pitää tyytyä ja hyväksyä se, että olen maanmatonen ja reppana, eikä minulla ole edes oikeutta unelmoida unelmien kumppansita muodostuu pian, iytseään ruokkivaksi mantraksi. - En usko, että uhriutuminen on kovin puoleensa vetävä piirre kenessäkään.
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on se että naiset(myös ne rumat eli alhaisen tason) etsii miestä joka on vähintään keskitasoa, ne keskitason naiset taas etsii poikkeuksetta tasokkaimpia miehiä.
Tämän naisten ylöspäin pariutumisen takia alhaisentason miehet ja osa keskitason miehistä ei vaan saa naisia.
Miltäs asteikolta sinä sitten katsot osaavasi ja voivasi määritellä yhtään kenenkään tason tai tasottomuutta? - Luultavasti osa näistä naisita, joita sinä pidät "alhaisemman tason" naisina ovat kuitenkin niin tasokkaita, että arvostavat omaa eloaan ja itseään ja kykenevät elämään eritavoin tyydyttävää elämää sinkkuna, jonka arvo saattaisi laskea, jos yrittäsivät pariutua ja elää vastentahtoisesti miehen (tai naisen) rinnalla / kanssa parisuhteessa, joka ei heitä "riittävän paljon" miellytä.
Uskovainen mies
Naisena -mies on uusi palstahullu
miehen aloitus