Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tulisko teilla " sanomista" jos puolisosi lahtisi 2vrk:n reissuun tyokavereiden kanssa (miehia & naisia) johonkin hiihtokeskukseen?

Vierailija
30.01.2007 |

Tarviiko teillä keskustella tällaisista, vai onko itsestään selvää, että on ok mennä tai ei ole ok mennä?

Majoitus on samassa mökissä, mutta miehille ja naisille on eri asunnot eri sisäänkäynnillä. Ja on alkoholipitoinen reissu, ainahan nämä on..

Kysyn vaan, itse olen naisena lähdössä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin haluaisi, tai ainakin tahtoisi minut mukaansa.

Minulle on ihan ok, että välillä käy jossain kun niin harvoin mihinkään lähtee. Tuskin kuitenkaan menisi, vaikka tilaisuus laskettelumatkalle tulisi.

Vierailija
2/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei lapset kipeinä tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei ton tyyppiset reissut kiinnosta eikä oikeastaan itteäkään (oomme " raivo" raittiita!).

Vierailija
4/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse muusta sopia, kuin lapsenhoidosta....

Vierailija
5/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olis törkeetä jos toinen vain ilmottaisi lähtevänsä, ei kysyisi mun mielipidettä asiaan ollenkaan.

Se että sopiiko on sitten ihan sen hetkisestä tilanteesta kiinni. Rahasta voi olla tiukkaa tai jos lapset sairastelee kovasti tai jotain, silloin pitää miettiä onko toisen sopiva lähteä riekkumaan jonnekin hiihtokeskukseen.

Vierailija
6/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei olis?

Vierailija
7/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai saisi mennä.

Vierailija
8/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muussa tapauksessa varmaan tulisi sanomista kotona...tuntien näiden matkojen yleisen luonteen...

Vierailija
9/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos mennään työnantajan järjestämälle reissulle niin ei sen pitäisi kovin mahdottomasti käydä lompakonkaan päälle

Vierailija
10/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman 2 viikon marttyyrimurjotuksia

Vierailija
11/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran mulla itsellänikin on kokemusta noista työnantajan järjestämistä reissuista, että kyllä ne aika kosteat tuppaa olemaan kun ilta rupeaa hämärtymään. Ja aina työnantaja ei kuitenkaan koko illan tarjoilua maksa.

Vierailija
12/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mielestä olis törkeetä jos toinen vain ilmottaisi lähtevänsä, ei kysyisi mun mielipidettä asiaan ollenkaan.

Se että sopiiko on sitten ihan sen hetkisestä tilanteesta kiinni. Rahasta voi olla tiukkaa tai jos lapset sairastelee kovasti tai jotain, silloin pitää miettiä onko toisen sopiva lähteä riekkumaan jonnekin hiihtokeskukseen.

Kyllä minä olen monesti ilmoittanut miehelleni, että ai niin, lähden muuten Pärnuun viikonlopuksi, epäviralliselle risteilylle työporukan kanssa, jossa puolet miehiä jne.

Samaten mies on ilmoittanut, että lähtee nyt sinne ja sinne, on monesti ollut työpaikan mökkireissuja jossa myös naisia.

Yleensä tällaisesta tulee tieto hyvissä ajoin pari kuukautta ennen. ihan turha vedota mihinkään sen hetkiseen rahatilanteeseen.

mies joskus suutuspäissään väittää että kontrolloin liikaa hänen menemisiään; ehkä hänen olisi ihan tervettä lukea hullut vastauksenne...!

Vierailija
13/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se äijä teitä pettää jos on pettääkseen vaikka miten yrittäisitte estää rientoihin menemistä!

Ja jos oikeasti pelkää miehensä pettävän jos on naisia mukana, niin sitten on suhde ja luotto pahasti pielessä!

Vierailija
14/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaa kertaa en muista miestä kieltäneeni jos on jonnekin lähtenyt. Itseasissa on nytkin duuniporukan kanssa katsomassa Amin Asikaisen nyrkkeilymatsia.

Mun mielestä pitää toiselle kertoa jos on jonnekin lähdössä. Mies odottaa samaa myös minulta. En mä voi tilata matkaa tosta noin vaan, ja vain ilmoittaa lähteväni. Tai voin, mutta mun mielestä se ei ole oikein. Saattaishan niitä päällekkäis matkojakin tulla jos molemmat menis miten haluasi. Johan jo lasten takia on sovittava kuka menee ja milloin.

Vierailija
15/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja maksaa matkat sekä yhden illallisen koko poppoolle. Muu on omasta pussista pois. Mutta ei siihen omaa rahaa paljoa tarvitse, ei pitäis olla keneltäkään työssäkäyvältä mahdotonta pääse.

Tiedän, että on perheitä, joissa näistä keskustellaan pitkään ja hartaasti. Meillä on tosiaan tuo lastenhoito ainoa rajoite, ja sen lupasi mies hoitaa jo kauan sitten kunhan vain ilmoitan, milloin olen lähdössä. Hän menee sitten omalle JP-risteilylle oman osastonsa kanssa aikanaan..

Ja tuosta reissun kosteudesta.. Totta on, että viinaa menee, mutta kyllä meillä on ihan vakaa tarkoitus oikeasti myös urheilla.. =0)

T: ap

Vierailija
16/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pitää ilmoittaa, mutta lupaa ei tarvi kysyä!!

Vierailija
17/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan näköjään hirveät vihan niskaani, kun kerron että meillä asioista puhutaan ja ilmoitetaan jos on joku suunnitelma jostain reissusta.

Mä en kyllä edes tunne perhettä jossa mies tai nainen menee miten haluaa. Ehkä olen ymmärtänyt kysymyksen väärin tai jotain, mutta ihmetyttää saamani pirttihirmun maine?