Tenox kokemuksia?
Määrätty unettomuuteen/ahdistukseen. Miten uskaltaa käyttää, mitä sivuvaikutuksia? Kuinka helposti näistä tulee riippvaiseksi?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko Tenoxista tokkurainen olo seuraavaksi päiväksi jos sen ottaa illalla esim. klo 22? Ja herätys klo 8.
Ei, vaikutus lakkaa muutamassa tunnissa. Siksi tehoaa kehnosti aamuyön heräämisiin.
Ihan parhaita. Suosittelen että syö nyt pari kuukautta alkuun. Muutapa et sit elämääsi enää oikastaan tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Sukulaismies söi aikanaan vuosikausia Tenoxia, ja sisäelimet oli sitten aika tohjona kun kuoli. Nykyään ei varmaan niin pitkäksi aikaa voi saadakaan reseptiä.
Mun äiti on syönyt tenoxia kauan. En tiedä sisäelimistä, mutta ikää on ainakin kertynyt. 93-v.
Itse otan opamoxia. Kokeilin pari kertaa tenoxia. Ihan samanlainen vaikutus.
Kokeilin kerran temestaa. Ei sopinut minulle.
Tenox alkaa vaikuttaa nopeasti. Opamoxin vaikutus alkaa hitaammin. Vaikutuksen kesto on jokseenkin sama. Tenoxia käytetään nukahtamisen alkamiseen. Näin olen jostain lukenut.
Mammat istuu benepäissään palstalla ja valittaa kun parisuhteen tunteet kuolee
Sain kerran esilääkkeeksi tenoxia ja joo...Alkuun ei mitään ja mietin jo että eihän se edes toimi. Kunnes yhtäkkiä tärähti päähän kun metrinen halko. Olin aivan tillintallin ja hädin tuskin tiesin nimeänikään. Oisin pudonnut siitä laverilta ellei ois ollu ihmisiä ympärillä puuhissaan.
Oon saanu imovanea ja opamoxia ja opioidilääkkeitä kipuun, koskaan ei ole ollut hankaluuksia lopettaa. Just lopetin leikkauksen jälkeen kipulääkkeet. En vissiin oo taipuvainen riippuvuuksiin.
Aikanaan yksi lääkäri kirjoitti kerralla 100 tbl reseptin kun oli hankala elämäntilanne ja nukkuminen vaikeaa 😀 mistä te noita reseptejä.enää saatte kun nykyään ei kirveellääkään määrätä bentsoja vaikka tarvettakin olisi? Hyvä lääke se oli, en jäänyt koukkuun. Auttoi uneen, ei tokkuraaa seuravana aamuna.
No aikamoinen oli vaikutus kun otin Tenoxia ja vähän viintä päälle. Näin hallusinaatioita ja ihme kun säilyin hengissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tenoxista puhutaan, että aiheuttaa nopeasti riippuvuuden? Voiko se olla henkilöstä kiinni, että toisille aiheuttaa ja toisille ei.
No jos kuukausia vetää niin varmaan sitten voi aiheuttaa riippuvuuden mutta missään viikossa tai parissa ei
Persoonakysymys ehkä myös. On ns lääkehakuisia ihmisiä. Jos pidät lähtöjään ajatuksesta että lääke auttaa pahimpaan mutta et halua sen kanssa naimisiin, niin lopetat sen kyllä - poislukien varmaan se koukuttavin, mitä en oikein usko Tenoxin olevan.
Me ollaan toki erilaisia näissä ja aina on päihdevaikutukselle(mielihyvälle) alttiimmat, tämä on hyvä tietää ja itselleen selvittääkin. Toimintakykyisyys on nykyajassa tärkeää, se että et jää vaan makailemaan kun et vaan saa mitään tehtyä. Petaat huonon elämän tuolla itsellesi.
En oikein ymmärrä viestiäsi. Siinä on paljon epäloogisuutta.
Käytän. Nihkeästi sain. En tiedä saanko lisää. Nukun unelmaa näillä, muuten valvon keskellä yötä. Lisäksi päivällä muuten ahdistunut.
Toimii aluksi hyvin, toleranssi vaan kasvaa nopeasti ja annostusta pitää nostaa. Pitkään käytettynä koukuttava.
Olenpas ollut tyytyväinen tähän lääkkeeseen tosin nimi aiheutti pieniä ongelmia mutta nykyään Pyydän tenooxia mielelläni. Alussa en koska vaikutus oli niin uusi. Diapam ja opamox ollut päivä käytössä niin tenoxia yölle oli tosi vieras. Enää ei ole kuin tenox ja olinkin ilman lääkkeitä 4 vuotta kunnes saivat minut hoitoon, jota sisko olikin toivonut.