Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yleistäkin että deittiapissa kysellään valokuvia ja halutaan vaihtaa numeroita?

Vierailija
18.06.2024 |

Hämmästyin, kun 8/10 käyttäjästä kyselee nopeasti kuvien ja puhelinnumeron perään. Käytän ensimmäistä kertaa deittiappia, joten en tiedä miten pitäisi toimia ja mikä on korrekti etiketti. Mitä mieltä olette?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuvat on jo siinä mun profiilissa, joten niitä on turha kysellä. Puhelinnumero siinä vaiheessa kun olen vakuuttunut siitä, että tyyppi ei ole sekopää ja haluan tavata hänet. 

Vierailija
2/4 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä heti, jos ei olla valmiita vaihtamaan muutamaa sanasta. Et lähde säälitreffeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna numeroa! Kuvan voi laittaa ehkä jollekin sivustolle, jos uskaltaa, ei ole pakko tai ei aina kannata. On silti ihmisiä jotka käyttävät muiden kuvia johonkin tai kaappaavat netistä kasvokuvia. Mutta deittailla voi sovellusten ulkopuolellakin. En luota itse yhtään nettideittityyppeihin, tiedän mitä ne ovat. Kuka vaan voi olla siellä, myös rikolliset, solvaajat, hyväksikäyttäjät ja epäsopivaa seuraa. Ehkä pettävää, varattua, juovaa jne. Kunnollisia ei ehkä siellä ole kovin montaa?

Vierailija
4/4 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kuvat on jo siinä mun profiilissa, joten niitä on turha kysellä. Puhelinnumero siinä vaiheessa kun olen vakuuttunut siitä, että tyyppi ei ole sekopää ja haluan tavata hänet. 

On on mutta kun pyytävät lisää kuvia.