Olisitko tyytyväinen kahteen tyttäreen?
Minulla kaksi. Haluaisin lisää lapsia, mutta ei taida ehtiä ja mies ei ole niin kovin osallistuva isä.
Kommentit (16)
Tottakai. Miksi ylipäätään olet tuollaisen miehen ottanut ja vielä tehnyt sen kanssa lapsia?
Minä haluaisin ja olen vuosia halunnut ja tovonut ja yrittänyt saada edes yhden yhden lapsen onnistumatta. - En tiedä uskallanko enää kauan edes haaveilla omasta lapsesta....
Jos minulla olisi nykyisten lasteni sijaan kaksi tytärtä olisin heistä onnellinen ja pyrkisin kasvattamaan heidät täysipäisiksi ja realistisiksi nuoriksi naisiksi. Ymmärrän myös kaipuun saada lisää lapsia, itsekin siitä kärsin, mutta miehen osallistuminen ja tahto pitää mielestäni ottaa huomioon.
Tottakai. Minulla onkin kaksi hienoa tytärtä.
Ap.miksi kyselet
Miksi Suomaiset ovat niin tyhmiä vielä tänä päivänä.
Olisin tyytyväinen. Mulla on vain yksi lapsi.
Kaksi tytärtähän on juuri se paras sukupuoli/lapsiluku. En voisi olla onnellisempi.
En, siinähän on jo kaksi ihan liikaa!
Vierailija kirjoitti:
Ap.miksi kyselet
Miksi Suomaiset ovat niin tyhmiä vielä tänä päivänä.
Ai niinkö tyhmiä, etteivät tiedä edes sitä, että suomalaiset kirjoitetaan pienellä?
Tietenkin. Mulla myös kaksi tytärtä. Oon yh. En haluaisi lisää lapsia. Kaksi on todella helppo luku. On kavereina toisilleen. Helpo matkustaa lapsen kanssa julkisilla. Helpo kulkea henkilöautolla kun on tilaa, ei tarvinnut kikkailla lasten ollessa pieniä miten mahduttaa vaikka turvaistuimet autoon.
Pystyy asumaan halutessaan helposti edullisesti pienissä neliöissä. Tyttö+tyttö on todella helppo kun voi jakaa pitkään saman huoneen, tarvittaessa vaikka siihen asti että toinen muuttaa pois kotoa.
On kiva käydä huvipuistossa yms kun sisäänpääsy ei maksa omaisuutta kun on vain kaksi lasta.
Jää tarpeeksi aikaa auttaa lapsia läksyissä, leikkiä heidän kanssaan ja antaa kummallekin lapselle myös henkilökohtaisesti omaa aikaa.
Kahdelle lapselle voi palkata vain yhden hoitajan, useamman lapsen kanssa voi olla haastavaa löytää hoitaja joka todella pärjää heidän kanssaan.
Myös mummon, kummit yms ottaa mielellään pari lasta kylään, harvemmin ihmisillä on tilaa majoittaa lauma lapsia tai edes jaksamista siihen.
Lasten vaatteet ja ruuat yms. ei vielä kustanna nii paljo että ois todella tiukkaa elää heidän kanssaan vaikka sattuisi jäämään työttömäksi.
Haluaisin 2 tyttöä ja 2 poikaa. Pojat on useimmin läheisiä äitinsä kanssa myös myöhemmin.
🎓🛠📃 DI on miesten aatelia