Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat jättävät uimataidottomia lapsiaan rantavalvojien vastuulle (HS)

Vierailija
17.06.2024 |

Vanhemmat varmaan selaavat kännykkäänsä sillä aikaa kun taapero vaeltaa yhä syvemmälle veteen.

Pistää vihaksi.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän vanhemmuutta, josta näkee kaikkialla esimerkkejä. Lapsia osataan tehdä, mutta ei kasvattaa. Monet vanhemmat ovat täysin välinpitämättömiä eivätkä kanna lainkaan vastuuta.

Vierailija
2/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti rikosilmoitus tällaisesta! Jotkut yrittävät samaa uimahallissa. Jättävät uimataidottoman lapsen altaaseen ja meneät itse saunaan. Uimavalvojat puuttuvat tällaiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun uimataidoton lapsi on vedessä, hänen vieressään pitää koko ajan olla.

Vierailija
4/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan lasten uimataito on heikentynyt. Aika hurja yhdistelmä.

Vierailija
5/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti rikosilmoitus tällaisesta! Jotkut yrittävät samaa uimahallissa. Jättävät uimataidottoman lapsen altaaseen ja meneät itse saunaan. Uimavalvojat puuttuvat tällaiseen.

Yks vuoden isä kävi kaupassa tms sillaikaa kun lapsi "ui".taisipa saada sakkoja tms

Vierailija
6/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kesää sitten oltiin uimarannalla, jossa äkkiä huomattiin ilmeisesti täysin uimataidottoman lapsen räpiköivän ihan liian syvällä vedessä. Onneksi mieheni sai hänet haettua nopeasti rantaan, jossa lapsi säikähtäneenä yski vettä ja alkoi itkeä. Itse hän ei syvältä vedestä olisi selvinnyt pois. Ikää hänellä ehkä 4v. 

Alettiin kysellä vanhempien perään, niin sieltähän se äiti löytyi kännykkäänsä selaamassa ja hänen reaktionsa koko tapahtumaan oli kiukkuinen huuto lapselle, että eikö ole monta kertaa sanottu, että sinne syvälle veteen ei saa mennä. 

Uimavalvojaa ei kyseisellä rannalla ole eikä äidiltä herunut sanaakaan miehelleni, joka sentään pelasti hänen lapsensa hengen,

Vierailija
7/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jestas - miten ihmeessä nämä edes uskaltaa päästää uimataidotonta lasta rannalla silmistään? Saati sitten yksin veteen.

Vierailija
8/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo totutettu ihmiset siihen että kyllä joku muu huolehtii, ei tartte itse miettiä ja jos jotain tapahtuu, voi syyttää yhteiskuntaa.

Vierailija
9/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin uimahallissa ja joku vuoden isä tuli alle kouluikäisten lasten kanssa ja yritti jättää ne lapset uimahalliin keskenään. Onneksi henkilökunnasta joku huomasi tilanteen ja esti isän poistumisen. Mikä tällaisia vaivaa? Tyhmyys vai mikä ihme?

Vierailija
10/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kesää sitten oltiin uimarannalla, jossa äkkiä huomattiin ilmeisesti täysin uimataidottoman lapsen räpiköivän ihan liian syvällä vedessä. Onneksi mieheni sai hänet haettua nopeasti rantaan, jossa lapsi säikähtäneenä yski vettä ja alkoi itkeä. Itse hän ei syvältä vedestä olisi selvinnyt pois. Ikää hänellä ehkä 4v. 

Alettiin kysellä vanhempien perään, niin sieltähän se äiti löytyi kännykkäänsä selaamassa ja hänen reaktionsa koko tapahtumaan oli kiukkuinen huuto lapselle, että eikö ole monta kertaa sanottu, että sinne syvälle veteen ei saa mennä. 

Uimavalvojaa ei kyseisellä rannalla ole eikä äidiltä herunut sanaakaan miehelleni, joka sentään pelasti hänen lapsensa hengen,

Ja mitä tää sun miehesi teki tai sanoi naiselle jonka lapsen juuri pelasti? Tai sanoitko itse yhtään mitään? Ei sanaakaan? Taitaa olla provo.

Vierailija
11/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollista toimintaa uimataidottoman lapsen heitteillejättö!! Vanhemmat perseilevät itsekkästi. Vituttaa tuollainen.

Vierailija
12/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kylä kasvattaa eli vanhempien ei tarvitse itse sitä tehdä.

Vierailija
13/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on nykyihmisiä totutettu päivähoidon ja ohjattujen harrastusten myötä.

Vierailija
14/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus nykyvanhempi lapsia tehdään,muut kasvattaa ja hoitaa. Näitä tosiaankin näkee ihan joka puolella ja joka päivä,harvinaisuus alkaa olemaan vanhemmat joka välittää ja kasvattaa oman lapsensa.

Vierailija
15/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä en jättänyt vahtimatta uimataidollista lastani vieraalla rannalla. Enkä ole mikään ylisuojeleva kukkahattutäti. Lapsi on mun vastuulla joka tapauksessa, osasi uida tai ei.

Tämä nykyinen meno kyllä hirvittää. Ollaan niin someriippuvaisia, että omat lapset unohdetaan.

Vierailija
16/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin käydä katsomassa miten lapset pärjää

Vierailija
17/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikosilmoitus ja lasu.

Vierailija
18/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa niiin itsekkäältä äidiltä!!

Vierailija
19/20 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikollista toimintaa uimataidottoman lapsen heitteillejättö!! Vanhemmat perseilevät itsekkästi. Vituttaa tuollainen.

Soitto vaan poliisille, että lapsi jätetty heitteille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme