Olen juonut elämäni aikana alkoholia vain muutaman keskikaljan verran ja olen jo 37 vuotias.
Ja nekin joskus teininä,Onko muita kaltaisiani että alkomahooli ei vain maistu.
Kommentit (6)
No sehän on hyvä asia jos ei itseään myrkytä
No itse ole 44v ja koskaan en ole känniin itseäni juonut ja pisaraakaan en vuoden 2007 jälkeen ottanut,vihreää polttelen silloin tällöin.
Jatka samalla linjalla. Alkoholi on jo entinen trendi, ei se ole oikein milleniaalien ja nuorempien juttu enää. Olisipa terapiaan helpompi päästä, niin olisi vielä vähemmän kysyntää sille myrkylle.
Olen juonut ikävuosina 15-35 alkoholikiintiöni täyteen, kun tuli juotua 2-3 kertaa kuukaudessa. Sitten huomasin että en enää saa siitä mitään ja lopetin. Sain lapset siihen aikaan eikä enää ole ollut aikaa eikä kiinnostusta alkoholin käyttöön.
Mä ryyppäsin velvollisuudentunnossani ikävuosina 13-30. Kaikki ympärillä jo, vanhempani joivat ja se tuntui olevan elämän huippukokemus. Ilakoiden aina raahattiin perjantaina autoon pari kaljakoria ja piipahdettiin "urheilukaupassa" (tietäjät tietää). Yritin etsiä tätä huippukokemusta minäkin. En löytänyt, pienestäkin määrästä meni ns. hälyt päälle, eli olin todella varuillani ja stressaantunut. Näin vanhana kun ajattelee niin ei mikään ihme kun lapsena joutui sitä sekoilua katsomaan ja yöt kuuntelemaan. Monta kertaa join, mutta enpä muista että itselläni ois kertaakaan ollut hauskaa. Nyt reilu 5 vuotta täysin tipattomana ja sitä ennen muutamia vuosia vain velvollisuus saunakaljoja juoden.
Ja joo. Velvollisuus. Olin nössö enkä osannut tehdä mitä ite halusin. Nyt teen.
Onko muita addiktioita?