Minkä vaatteen ostit viimeeksi ja oletko siihen tyytyväinen?
Yritän tässä itse muistella minkä vaatteen olen itse ostanut; Hankin vaatteita aika harvoin.
Taisi olla Nanson pusero Tampereelta jostain tarjouksesta. Ehkä vähän harmittaa, kun hieno kuosi nukkaantui aika äkkiä. Käytän sitä silti, on mukava päällä.
Kommentit (25)
Ostin ihan perus t-paitoja useammasta eri liikkeestä. Hieman taas hämmentää nämä eri kauppojen mitoitukset kun yhden kaupan XS on sellainen sopivan löysähkö ja toisen M on taas makkarankuori. Mutta ihan tyytyväinen olen näihin hankintoihin kun ei tarvitse pesukonetta enää pyöritellä niin usein.
Ostin kolme puseroa ja kolmet samanlaiset housut, koska olivat niin hyvät ja edulliset. Ostin myös alushousuja ja sukkia, vaikka entisiäkin on ihan liikaa.
Ostin Barbourin vihreän öljykangastakin, maksoi 330 euroa, mutta kestää käyttöä kun öljyää säännöllisesti
Mekkoja Vero Modasta ja Lidlistä. Olen tyytyväinen.
MaxMaran puuvillatrikoinen mekko ja olen erittäin tyytyväinen hankintaani.
Pari erään festarin edellisvuotista T-paitaa. Halvalla sain, ja samalla tuin festaria.
Ostin mustia sukkia ja ihan tarpeellinen hankinta oli kun vanhoja sukkia oli hajonnut ja ehjät sukat olivat vähissä.
Kesäsandaalit Prismasta. N.30€. Ei ihan sellaiset, mitä etsin mutta ihan tyytyväinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Ostin mustia sukkia ja ihan tarpeellinen hankinta oli kun vanhoja sukkia oli hajonnut ja ehjät sukat olivat vähissä.
Alusvaatteita ja sukkia lukuunottamatta en oikeastaan vaatteita ostele. En muista milloin olisin jonkun muun vaatteen ostanut. Olen lihava ja köyhä, joten kaikki vaatteet näyttävät päälläni hirveiltä, siis jos ylipäätään jostain jonkun päälle mahtuvan vaatteen onnistun edes löytämään, eikä rahakaan uusiin vaatteisiin ole. Käytän nyt vaan vanhat vaatteeni loppuun.
Ledivalaistun ruman villapaidan joulun aikaan, ihan tyytyväinen olen, kerran vuodessa sitä tulen käyttämään
Ostan vaatteita erittäin harvoi ja harkiten, mutta nyt oli pitkään haussa pellavaiset pallazzo-housut, ja uskomattoman vaikea oli löytää kunnollisia. Lopulta löysin luonnon valkoiset, tosin ei täyttä pellavaa vaan pellava 55% ja viskoosi 45 %. Aivan täydellinen istuvuus, hinta noin 60 euroa. Ihanat!
Ostin tavallisia varrettomia sukkia 5kpl, olen ollut tyytyväinen.
Ostin kirpparilta perus farkut. Mulla on pitkät jalat ja harvoin löydän käytettynä housuja, jotka on tarpeeksi pitkät. Nämä kuitenkin on ja voin kääriäkin lahkeita ilman että näyttäisi tyhmältä. Joten olen tyytyväinen.
Mekkoja Ulla Popkenilta ja kyllä 👍
Ostin Stockmannilta Tommy Hilfigerin tummansinisen pikeemekon. Hinta 160 e, mutta minulla oli alennuskuponki -15%. Minun kukkarolleni hintava kuin mikä, mutta aivan ihana: t-paitahihat, pituus noin puoleen sääreen. Sopivan asiallinen toimistolle, mutta myös sopivan sporttinen vapaa-ajalle ja vaikkapa jalkapallokatsomoon. Materiaali lyosellia ja puuvillaa. Vielä en ole päässyt käyttämään ulkona (turhan viileitä kelejä ainakin täällä päin), mutta minulla on samalta merkiltä pikeepusero (kestänyt hyvin monta vuotta), joka on ollut materiaaliltaan oikein sopiva kesään.
Ostin vaatteita nyt kesälle. Ihana ostaa uusia vaatteita jotka mahtuu päälle raskauden jälkeen. Rakastan pukeutua, ostaa vaatteita. Ostan silti ajattomia.
Vintedistä ja Sellpyltä tilasin. Ostin vain shortsit, hameen ja mekon uutena
"Keskiaika" tyylisen pitkän hameen. Paksuhkoa puuvillaa, ilman kuminauhoja, nappeja tai muita nykyaikaisia juttuja vyötäröllä (narulla kurotaan). Yllätyin hameen runsaudesta ja siitä kuinka sivutaskut onkin hameessa kätevät. Ainut mitä kattelin kriittisesti (ompelijan koulutus) oli aavistuksen kiertävä ompelujälki helmassa. Jos ite olisin näin ommellut, koko homma olisi pitänyt tehdä uusiksi.
Toivottavasti voin olla tyytyväinen. Möin itselleni liian pieneksi jääneet housut Vintedissä ja nyt olin löytävinäni saman mallin mutta pari kokoa isompana jotka heti ostin itselleni. Maanataina pitäisi paketin tulla niin sitten näkee.
Oikeita kaupan vaatteita en ole ostanut enää aikoihin. Jos ostan, niin sitten vain tyyppiä kashmir ja alusvaatteet + sukat. Muut käytettynä.