Rikastun leipajonojen ja panttipullojen takia.
Jäin työttömäksi joitakin vuosia sitten ja rupesin käymään leipäjonoissa ja kerämään panttipulloja. Nyt huomasin, että mulle on kertynyt useita tuhansia euroja ylimääräistä rahaa.
Kommentit (23)
Mieti paljonko sulla olisi jos kävisit vielä töissäkin noiden lisäksi!
Tuskin ennätät av:lla trollaamiseltasi pulloja keräillä.
nyt sieltä pikku itsemurha yksiöstä ulos välillä alkaa mennä jo liijan paksuksi.
Kaikkea sitä ihmiset horiseekin. Vai että oikein rikastunut. Hyvä jos kokee itsensä pienestä rikkaaksi. Ehkä et sitten syö tai juo paljoa, tai ei ole ruokarajoitteita niinkään. Muissa paikoissa ei ole mahdollista kaikille olla ruokajonossa tai jaksamista siihen.
Hyvä huomata, että en ole ainoa, jolle on tullut säästöjä.
Niin minäkin myyn leivät ja jauhot ym muut mitä en tarvitse,haen aina uuden kassin tilalle joskus neljäkin kertaa
Itse kerään pulloja, dyykkaan ruoat roskiksesta, ruoka-avusta haetut syön itse tai myyn, kerään marjoja & sieniä ja myyn ne, Kela maksaa vuokran ja toimeentulotuen 600 euroa kuussa ja säästöön joka kerta kokonaan. 12 vuodessa jäänyt n. 85 000 euroa säästöön pelkästään tt-tuesta.
Itse rikastuin myymällä leipäjonossa odottaville kahvia, pullaa ja hot dogeja.
Vierailija kirjoitti:
Itse kerään pulloja, dyykkaan ruoat roskiksesta, ruoka-avusta haetut syön itse tai myyn, kerään marjoja & sieniä ja myyn ne, Kela maksaa vuokran ja toimeentulotuen 600 euroa kuussa ja säästöön joka kerta kokonaan. 12 vuodessa jäänyt n. 85 000 euroa säästöön pelkästään tt-tuesta.
On tuo kateus raskas sairaus. Koita nyt trolli kestää siellä surkea palkkaisessa työssäsi, jonka lisäksi joudut käymään vielä ruokajonossa ja hakea toimeentulotukea. Ihan vaan vinkiksi. Sinä voit jäädä toimeentulotuen varaan, jos sillä mielestäsi noin hyvin tienaa. Näet sitten onko todellisuus sellaista mitä kateudesta sairas mielesi sinulle syöttää. Jos et niin tee, se on oma valintasi ja pidät suusi jatkossa kiinni.
Ruoka avusta saatuja ruokia ei saa myydä, antaa voi.
Sun trollaukset on hirveän huonoja noista Kelan rahoista, joihin aina rivien välissä viittaat. Sulla on se median kautta opittu populistinen propaganda siellä taustalla. Koitapa ite joskus pärjätä samalla summalla, huom. sullahan maksaa viinat ja huumeet viikossa vähintään saman verran, millä köyhät elää kuukauden.
Vierailija kirjoitti:
Näin mäkin teen.
Ite en, vaikka olenkin köyhä ja elän minimi-sosiaaliturvalla. En kestäisi niiden kaikkien juoppojen ja pummien seassa jonottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tuo kateus raskas sairaus. Koita nyt trolli kestää siellä surkea palkkaisessa työssäsi, jonka lisäksi joudut käymään vielä ruokajonossa ja hakea toimeentulotukea. Ihan vaan vinkiksi. Sinä voit jäädä toimeentulotuen varaan, jos sillä mielestäsi noin hyvin tienaa. Näet sitten onko todellisuus sellaista mitä kateudesta sairas mielesi sinulle syöttää. Jos et niin tee, se on oma valintasi ja pidät suusi jatkossa kiinni.
Trolli on tyypillinen Ääri Oikeisto lainen: Kun trolli itse ei osaa elää, syyllistää omasta kyvyttömyydestä ulkom aalais, köyhiä, Kelan asiakkai ta ... trolli siirtää vastuun omasta kurjuudestaan muille!
Vierailija kirjoitti:
Itse rikastuin myymällä leipäjonossa odottaville kahvia, pullaa ja hot dogeja.
Tunnen kolme leipäjonossa kävijää ja en menisi leipäjonoihin ikinä. Riittää kun tiedän, millaisia on ne kolme tyyppiä, jotka niissä käy. Nuo kolme ei ole päihdeongelmaisia.
up