Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhteismökkeily juhannuksena

Vierailija
15.06.2024 |

Olen vähän introvertti ja ajatus siitä, että vietän miehen suvun kanssa mökillä 3 yötä on minulle kauhea. Koitin asiallisesti ottaa tätä esiin miehen kanssa, johon hän totesi ilkeästi, että ei häntäkään olis huvittanut viime jouluna olla minun sukulaisten kanssa... 

Tulee varmaan kiva juhannus... 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto ja tasapuolinen kärsimys on parisuhteen vankka perusta.

Vierailija
2/6 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii olitteko 3 yötä jouluna muka jossain ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi introvertit pariutuu, kun niistä ei ole muuhun kuin kyhjöttmään kotona jossain pimeässä nurkassa yksinään

Vierailija
4/6 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysessä on ryyppyjuhlat niin ei todellakaan ole pakko mennä, edes puolison takia. Jos taas ovat järkevää porukkaa, niin itse menisin kohteliaisuudesta kumppania kohtaan.

Vierailija
5/6 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin kauheaa kuin yhteismökkeily. Oli se suku tai kaveriporukka. Eieieiei. Ehkä yksi yö menee jos on IHAN pakko mutta ei yhtään enempää. Mun ainakin pitää saada omaa rauhaa ja siihen ei edes oma huone riitä, siinä on kuitenkin se pieni paine kokoajan että no kohta pitää mennä tuonne muiden joukkoon "hauskaa pitämään" ja olemaan sosiaalinen. 

Vierailija
6/6 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysessä on ryyppyjuhlat niin ei todellakaan ole pakko mennä, edes puolison takia. Jos taas ovat järkevää porukkaa, niin itse menisin kohteliaisuudesta kumppania kohtaan.

Mulla on niin yliasiallinen suku ja kaikki juhlat on pönöttämistä hienoine kattauksineen ja jäykkine tunnelmineen, että olisin ryyppyjuhlista kiitollinen :D