Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan maistanut tuota Golden Capin alkoholitonta Perryä, mitä mainostetaan etusivulla?

30.01.2007 |

Tekisi kyllä mieli kokeilla, kun monesti tekisi saunasiideriä mieli, mutta en haluaisi lipsua nollalinjastani...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/14 |
04.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en löytänyt kaupasta Colden Capin alkoholitonta mutta S-marketissa oli Copparpergin päärynää ja omenaa 0,5 litran tölkeissä. Eilen illalla sitten saunan lauteilla nautiskelin tölkillisen, taivaallisen hyvää kun ei ole kesän jälkeen maistanutkaan siideriä. Puuttuhan siitä se alkoholin jälkimaku mutta hyvää oli!

Lapset kysyi, että miten sinä äiti juot kaljaa kun vauva on masussa... ;) siinä sitten selitin. Päiväkodissa kohta kiertää juttu, että se äiti se vaan vetää saunassa kaljaa... =)

Zeldatar 35+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella kuivan siiderin ystävä, esim fizz omena siideri on ennen raskautta ollut siideri merkeistä se mikä on silloin tällöin maistunut.

En siksi kovin pitänyt tuosta. Sokeri litkua oli mielestäni enemmän. Mutta verrattunut alkoholilliseen sokeri litkuun niin saman makuista oli mielestäni :D

Vierailija
4/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta sitten lopulta löytyi ja oli kyllä hyvää, lurps! :-) Yhtä aikaa makeaa ja hapokasta.

Vierailija
5/14 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli ihan hyvää, vaikken mikää hirvee siiderin ystävä olekkaan.

Paras alkoholiton olut on Saku eli jos joku tuttunne on Tallinnaan menossa pyytäkää tuomaan. Tai jos olette itse menossa, ostakaa. Ei ole mikään sen makua voittanut, pehmeä eikä ollenkaan kitkerä, niinkuin monet meillä myytävistä.

-m-

Vierailija
6/14 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikolain alkoholiton olut 0,0% maistui viime pe. Olihan se hyvää. Yhden tölkin join, mutta jälkeenpäin närästi paljon. Tulevana hääpäivänä aion kyllä ottaa alkoholitonta skumppaa ja pari Rennietä varoiks:)

AE 24+3

Vierailija
7/14 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta Kopperbergin alkoholitonta siideriä kylläkin saunan jälkeen. Ja melkeipä oli jopa parempaa tuo alkoholiton versio ;).

Vierailija
8/14 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkolitonta siideriä. Makuina päärynä ja omena, ainakin päärynä on light. Olen löytänyt sekä K- kaupoista, että S- marketeista. Tölkki on 0,5l ja muistaakseni pari euroa, en tarkkaa hinta muista. Meidän kaveri porukassa on useampi odottaja ja meistä kaikki esim. uutenavuotena joi kyseisiä siidereitä. Alkoholitonta viiniä ostimme juhannukseksi (sekä valkoista että punaista), mutta oli aika karsean makuista.

Vierailija
9/14 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jos ens viikonloppuna saunan jälkeen sitä maistelisin.

Näitä alkoholittomia siidereitä ( sellaisissa isoissa pulloissa, helleforss jne) olen maistellut kyllä, tai lähinnä uutena vuotena join kun tein testin samana päivänä :)

Miksi et kokeile? Mistä nollalinjasta lipsuisit jos joisit alkoholitonta siideriä?? Sehän on siis alkoholitonta.... Eli kyllä nolla linja silti säilyisi.

Tekisi kyllä mieli kokeilla, kun monesti tekisi saunasiideriä mieli, mutta en haluaisi lipsua nollalinjastani...

[/quote]

Itse esikoista odottaessani " himosin" olutta :) Muutamia alkoholittomia oluita tuli maisteltua. Mies siirtyi loppu raskaudessa ykkösoluisiin niin häneltä muutaman kerran maistoin.

Onneksi on nykypäivänä vaihtoehtoja paljon alkoholille, ei voi ketään sanoa että on " pakko" ottaa. Löytyy valkoviiniä, punaviiniä, kuohuviiniä, siideriä, olutta.... lonkeroa ei taida olla alkoholittomana, en ole ainakaan törmännyt :)

Vierailija
10/14 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join lauantaina saunan päälle tollasen alkoholittoman perryn,kun itekkin pidän nolla linjaa raskaudessa.Täytyy kyllä sanoa,että normaali alkoholillinen perry parempaa=)Mutta ihan hyvältä tuokin maistu,aika mieto maku oli.Tulee varmaan ostetuksi vielä joku toinenkin lauantai=)

Huiskutin

Vierailija
11/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarkoitin, että en haluaisi lipsua nollalinjasta juomalla alkoholillista siideriä, siksi kiinnostaa alkoholiton siideri.

ap

Vierailija
12/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton lonkerohan on greippilimsaa ;-). Mulle on greippilimsa maistunut näin raskausaikana. On mukavan kirpeää ja helpotti alkuraskauden pahoinvointia.

En tiennytkään tuosta Golden Capin alkoholittomasta siideristä. Pitääpä kokeilla!

KP

Vierailija
13/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mertsy:

Niin siis tarkoitin, että en haluaisi lipsua nollalinjasta juomalla alkoholillista siideriä, siksi kiinnostaa alkoholiton siideri.

ap[/i

Vierailija
14/14 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä oikeastaan huomaa eroa maussa tavalliseen.

Tosin vuoteen ei oo tullu alkoa maisteltua joten ehkä muisti pettää ;)