Oon ihan kännissä jo.
Hyvä meno mökillä, olin saunassa ja mene vielä. Jalista katsotaan ja sveitsi voitti 1-3. Onneks on kaljaa eikä se lopu kesken.
Kommentit (18)
Kiitos, että raportoit! Kiva tietää
Selvä se. Meidän mökille tulee porukkaa juhannuksena. Mitä mahtaa viereisen mökin pariskunta tuumata kun pidetään vähän meteliä. Edellisjuhannuksena sain valituksia.
Minäkin kännissä kotona. Jalista katson ja musaa kuuntelen.
Ihanaa känni-iltaa kaikille! Nyt kun on kasiprossaset kaupassa niin NAATITAAN! RAI RAI!
Minäkin olen raivo.......
Raitis. En käytä päihteitä ollenkaan.
Itse vasta "känniintymässä". Viime kerrasta onkin aikaa, joten varovaisesti yritän edetä. M50
Tänään hilpeänä kaljaa ja huomenna kalpeana hiljaa:D
Hyvä niin. Voi mennä ajoissa nukkumaan.
En osta 8 prosentin juomia. En edes juo viiniä. Kerran tosin join viiniä ja se oli 10000 euron pullo kun tarjottiin niin join siitä. Se oli italiassa vuosia sitten. En minä tykännyt siitä viinistä.
Otin jo eilen rotevat kännit Aamulla muutama keppana Ja nyt kossua kitusiin RAI Rai
Jalkapalloa katselen Mukaavaa olla pikku hönössä
Kuullostaa hyvältä. Hauskaa illanjatkoa.
Mieheni kanssa juodaan mutta ei kännissä olla. Tai no mistäs sitä tietää niitä promilleja mutta ei täs mitään kun rauhallinen ilta on.
Ja sitten uimakisa, kuka ui pisimmälle, tsemppiä!!
Miksi ihmeessä pistää pää sekaisin? Mökki, saunominen ja jalkapallo ei riitä vaan pitää luottaa ne aivotkin?
Vierailija kirjoitti:
Selvä se. Meidän mökille tulee porukkaa juhannuksena. Mitä mahtaa viereisen mökin pariskunta tuumata kun pidetään vähän meteliä. Edellisjuhannuksena sain valituksia.
Suurin este mökin hankinnalle on idiootit känniörveltävät naapurit, jotka pilaavat muiden viikonloput, lomat ja juhlat juomalla liikaa.
Oukkidoukki