Asun 52 m2 muutama vuosi sitten rakennetussa kerrostaloyksiössä ja todella ihmettelen niitä 44 m2 kolmioita!
Miten sellaisissa parin metrin huoneissa voi asua onnellisesti? Ei tämäkään mikään tilava ole.
Kommentit (14)
Ei tyhmä ole se joka noilla isot rahat tekee vaan..
Vierailija kirjoitti:
Ei tyhmä ole se joka noilla isot rahat tekee vaan..
Ehdottomasti tämä. 44 neliön kolmion😆🤣😂
44m2 kolmio kuullostaa kyllä järkyttävältä. Tehdäänkö tuollaisia oikeasti
Suomalaiset rakastaa kipsisiä koppeja.
en nyt jotenkin usko, että se 52 m2 on yksiö, ellei siihen lasketa jotain parvea? Tai se on joku loft asunto.
Mulla on iso yksiöksi, eli 40 m2.
Tosin ihmettelen minäkin niitä noin 40-50 neliöisiä kolmioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en nyt jotenkin usko, että se 52 m2 on yksiö, ellei siihen lasketa jotain parvea? Tai se on joku loft asunto.
Tämä on yksiö parvekkeella ja vaatehuoneella ja kylpyhuoneella, rakennettu v 2015, 30 km Helsingistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset rakastaa kipsisiä koppeja.
Ei vaan rakentajat on ahneita. Hinnat vaan nousee, kun neliöt vähenee. Monellakaan ei ole varaa maksaa isommasta.
Huhhuh joo. Mulla on 38m2 kaksio ja 6 lisäneliötä sulautuisi tähän niin ettei melkein edes huomaisi. Pohjaratkaisu on tässä niin hyvä että vaikuttaa isommalta kuin onkaan nytkin. Yhdelle ihmiselle just hyvä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.marvea.fi/vuokra-asunnot/harjunsalontie-18/
tuolta löytyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksiö parvekkeella ja vaatehuoneella ja kylpyhuoneella, rakennettu v 2015, 30 km Helsingistä.
ap
Laskitko sen parvekkeen mukaan neliöihin?
Onks ap:n asunto niitä, joissa on mega iso kylppäri, kun rakennusmääräykset on olleet tuohon aikaan sellaiset, että pyörätuolin pitää mahtua jokaisen asunnon kylppäriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
mä nyt en vaan jotenkaan usko, että uudistuotanto 2015 olisi rakentanut noin ison yksiön. Onko se asunto saneerattu johonkin vanhaan rakennukseen? Onko sulla siinä ylä- tai alapuolella päällekkäin identtisiä yksiöitä?
On mullakin tässä vaatehuone, sauna ja kohtuu iso kylppäri ja lähes 10m2 lasittamaton parveke. Ja kyllä tää asunto on isoimmasta päästä yksiöitä. n vajaa 20 vuotta sitten rakennettu.
Onko kukaan puhunut onnellisuudesta? Mt-ongelmista sen sijaan todella paljon.