Miten tavallista/tavatonta on, että uudessa parisuhteessa naisen exä aiheuttaa uudelle miehelle harmia.
Kommentit (31)
Eiköhän AP ole sillä lailla, että jos olet hoitanut omat hommasi ilman perseilyä, niin sun ei tarvihe huolehtia mistään. Jos et ole hoitanut hommasi muuten kuin perseillen, niin sitten kannattaa oppia rehellisyyttä.
100% naisen valinta. Siis jos se "mummiäs" kontrolloi uusperheen elämää.
Vierailija kirjoitti:
100% naisen valinta. Siis jos se "mummiäs" kontrolloi uusperheen elämää.
Näinpä. Ensinnäkin edelliset suhteet kannattaa päättää reilusti, jotta kumpikin saa asialle päätteen. Sitten taas jos ex-mies käyttäytyy uhkaavasti, niin poliisi on aina vaihtoehto. Tää APn tilanne vaikuttaa just tuolta ensimmäiseltä. Tainnut itse aiheuttaa rillinkiä ja pelkää seurauksia. Oma valinta. Sen minkä taakseen jättää, niin edestään löytää.
Pahimmassa tapauksessa se exä polttaa naisen elävältä kun ei hyväksykään eroa. Jos ei, niin ainahan siinä pyörii sen exän siittämät kakarat jaloissa, jos suhteeseen aikoo. Plus naisen edellisten panojen aiheuttamat traumat ja uusiutuvat sp-taudit. Ja mit ielä. Ei kannata pariutua.
Vierailija kirjoitti:
Tänhän takia teille miehille sanotaan siitä terapiasta. Kuulkaas nyt. Se läheisriippuvuus ei lähde naisen avulla. Deittimarkkinoille palataan vasta terapeutin antaman siunauksen jälkeen. Edelleen Talkspace/BetterHelp
Siis mitä ihmettä? Jos ex sabotoi mun uutta suhdetta nii miksi mun pitäis siis mennä terapiaan sen takia? Hänenhän pitäis sinne mennä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänhän takia teille miehille sanotaan siitä terapiasta. Kuulkaas nyt. Se läheisriippuvuus ei lähde naisen avulla. Deittimarkkinoille palataan vasta terapeutin antaman siunauksen jälkeen. Edelleen Talkspace/BetterHelp
Siis mitä ihmettä? Jos ex sabotoi mun uutta suhdetta nii miksi mun pitäis siis mennä terapiaan sen takia? Hänenhän pitäis sinne mennä?
Hän puhuikin miehestä, mut sie oot nainen. Miksi sää kysyt täällä vulvapalstalla tuommosia, et kuinka "yleistä"? Ehkä sun kannattaisi sinne terapiaan mennä.. Niin kuin sulle vuosia sitten sanoin. ;)
Harmia? Tosi outo kysymys. Vaikuttaa ihan tosissaan siltä, että pelkäät oman historiasi paljastumista. Jos olet aiemmassa suhteessa toiminut huonosti, niin kannattaa ihan oikeasti kertoa nykyiselle kaikki. Ihan sama homma alkoholisteilla. Kyllä omasta alkoholismista kannattaa kertoa vaikka olisikin ilman viinaa ollut vuosikymmenen. Pahimmillaan puhumattomuudella tai oman historian kultaamisella aiheutat sen, että exäs ja nyksäs kolahtaa tavatessaan aika pahasti. Niin kuin aiemmin sanottu.. Oma valinta.
Rehellisyydellä myös riisut exäsi aseista jos tällä edes on mitään aikomuksia "sabotoida".
No mun ex-mies aiheutti sellaista haittaa, että tuli uutta vakoilemaan ikkunan taakse. En olisi ikinä arvannut, että tekee niin, mutta jälkeenpäin ajateltuna oli muitakin piirteitä, jotka viittasivat siihen että ei ole kaikki hyvin. Uudelle ei tainnut mitään traumoja jäädä, itse näin jonkin aikaa painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
No mun ex-mies aiheutti sellaista haittaa, että tuli uutta vakoilemaan ikkunan taakse. En olisi ikinä arvannut, että tekee niin, mutta jälkeenpäin ajateltuna oli muitakin piirteitä, jotka viittasivat siihen että ei ole kaikki hyvin. Uudelle ei tainnut mitään traumoja jäädä, itse näin jonkin aikaa painajaisia.
No tuossahan ois pitäny ottaa jannusta kuva ja tehdä rikosilmoitus. Eli lähinnä itselleen olisi haittaa tehnyt. Skitso ukko.
Poistui pyytämällä, mutta olet oikeassa. Aina pitäisi silti tehdä ilmoitus, jotta ei tekijälle jäisi kuvaa, että tuollainen on hyväksyttyä.
Joo se on varmaan mun narsisti exä joka uhkaa paljastuvansa paskapuheistaan.