Millainen aikuinen herää vasta nyt?!
Uusi miesystävä ja eka yhteinen viikonloppu. Miehellä ei ole mikään baari ilta takana vaan kaksi kaljaa otti koneella. Itse kävin nukkumaan klo 23 ja heräsin klo 7.
Mies tuli nukkumaan klo 2.30 ja heräsit vasta vartti sitten.
Ikää hänellä jo pian 40.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon miehesi nukkuu 9.5h on tosi paljon aikuiselle miehelle. Toki onhan tuo rytmikin vähän outo.
Isoisäni nukkui aina 9-11h yö. Hän oli laiska eikä herännyt koskaan aikasee tilan töihin, mummo nukkui 6-7h, kuoli 74 vuotiaana, isoisäni eli 102 vuotiaaksi.
Runsas unisuus on pitkän iän salaisuus.
Nukkuminen on terveellistä aivoille ja keholle.
Olin töissä amu kahteen, nukkumaan pääsin siinä aamu kolmen jälkeen. Olisiko pitänyt herätä yhdeksältä aamulla vaan, koska kunnon ihmisen kuuluu näin tehdä? :D
Itse heräsin 11.30 puhelimeen, muuten olisin nukkunut vieläkin pitempään, koska olen väsinud.
Olen 45 v. joten entäs sitten?
Minäkin heräsin puoli tuntia sitten. Nukun aina puoleen päivään. Myös työpäivinä, jotka alkaa klo 14, ja ikää on 41 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nukkuminen on terveellistä aivoille ja keholle.
Se on kuin laittaisi rahnaa pankkiin, kun koisaa!
Vauras, jolla ei ole mihinkään kiire, ei arkena eikä viikonloppuna. Raha tekee työn!
Miehesi taisi naputella hanskaan sen jälkeen kun menit nukkumaan
Voisi sanoa että terve ihminen pystyy nukkumaan puolillepäivin.
Jotkut ottaa sen oman ajan öisin, mutta todella oudolta kyllä kuulostaa jos ensimmäistä yhteistä viikonloppua vietätte.
Miksi ette vietä aikaa yhdessä, jos on kerran tuore suhde?
Itse iltaihmisenä olen huomannut, että uni on paljon palauttavampaa välillä alakean klo 1-3 ja ja jatkuen aamupäivään.
Jos koitan nukkua, vaikka klo 23-8 kyllä sekin onnnistuu, mutta olen väsyneempi silti. Eli uni on luultavasti tuolloin kevyempää, koska nukun itselleni väärään aikaan..
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon miehesi nukkuu 9.5h on tosi paljon aikuiselle miehelle. Toki onhan tuo rytmikin vähän outo.
Outo koska ei nuku samaa rytmiä kuin Sinä? Koska olethan kaikista normaalein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoisäni nukkui aina 9-11h yö. Hän oli laiska eikä herännyt koskaan aikasee tilan töihin, mummo nukkui 6-7h, kuoli 74 vuotiaana, isoisäni eli 102 vuotiaaksi.
Runsas unisuus on pitkän iän salaisuus.
Aika plus miinus nolla jos kuluttaa ison osan elämästään nukkuessa ja elää sen ansiosta pidempään.
Kolmivuorotyöläinen. Nukun vapaillakin milloin sattuu nukuttamaan, kun mitään säännöllistä rytmiä ei ole.