Mies pisti mulle painorajan
Minkä yli ei saa mennä tai hän nostaa kytkintä. Oltiin mökillä neljä päivää ja tuli syötyä grillimakkaraa ja suklaata. Kauhukseni huomasin, että painoni yli hiukan ylittänyt mieheni minulle laatiman painoraja. Olin rehellinen ja avauduin tästä miehelleni. Ei kestänyt kauaa, kun mies keräsi kimpsunsa ja auton perävalot vaan näkyi kaukana horisontissa. Olen itkenyt koko päivän, elämäni mies jätti minut.
Kommentit (26)
Pistäpä vastavuoroisesti miehelles painoraja samoin ehdoin
Vierailija kirjoitti:
Nyt äkkiä 200km lenkille ja oksennat kaikki pihalle. Juo paljon vettä ja älä syö yhtään mitään.
Mikset näytä mallia? Ei sinua kestä
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen oikein ja luonollista!
Naisen kuuluu olla luontojaan normaali painoinen, eli hoikka, eikä mikään maalle rantautunut ryhävalas.
Tuleeko sinulle semmoinen vahva olo?
Oletko koulukiusattu?
Eivätkö naiset huomaa sinua?
Ovatko aina antaneet pakit?
Eikö kukaan huomaa sinua?
Eikö edes äitisi rakastanut sinua?
Tiedäthän, että ihmisen kuuluu luontojaan olla fiksumpi eli ei mikään elämänsä, suhteensa ja ulkonäkönsä pilannut likainen örkki, narkki, prseetön puliukko.
Heti lihosit tuosta neljässä päivässä? 🙄
se on kyllä hienoa, kun mies pitää kiinni periaatteistaan, eikä ala niitä venyttämään
Älä viitsi fantasioida noin tyhmiä hyvä mies
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein. Naiset jotenkin kuvittelevat että kun mies on löydetty niin sitten saataisiin läskistyä ihan rauhassa. Ei se kuulkaa niin mene!
Ja sä et tajua lihomisesta mitään. :D
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein. Naiset jotenkin kuvittelevat että kun mies on löydetty niin sitten saataisiin läskistyä ihan rauhassa. Ei se kuulkaa niin mene!
Älä usko ap. satutätiä.
Pistä miehelle palkkatuloraja, salikortit ja spa-hoidot maksaa
Tiedätkö ap, kuinka vaikea persoonallisuushäiriöisestä kontrolloivasta miehestä on yleensä päästä eroon? Sinun tulisi kiittää polvillasi ylistysvirsiä veisatan, että oon pääsit näinkin helposti. Mies ei edes tarkastuspunnitusta tehnyt.
Surullista, olet nyt ainoa ylipainoinen teillä.
Onneksi sat jo karistettua 95 kiloa läskiä, kun potsi lähti.
Jos mies palaa takaisin niin aseta hänelle asteraja. Kun pili ei enää nouse tietyn asteen yli niin se on moimoi.
Naisen tärkein tehtävä miehelle on pysytellä kauniina.
Laittaisin tuommoiselle pojalle pituusrajan!
Vierailija kirjoitti:
Naisen tärkein tehtävä miehelle on pysytellä kauniina.
varsinkin kauniilla naisilla harvoin on muita taitoja ja luonteenpiirteitä kuin itsensä ihailu peilistä, joten kannattaa sitten panostaa siihen, jos ei muuta osaa
Jäihän sinulle sentään makkara ja suklaa. Ne lohduttavat menetyksen keskellä, ja sitäpaitsi rakenna vahvuuksillesi: Nyt voit antaa painon vapaasti nousta luontaiselle ihannepainollesi.
Nykyaikainen mies.
Sijaitseeko mökkinne muuten aavikolla?
Syö nyt rauhassa ne loputkin herkut. Se on lohduttavaa. Mansikkakermakakku on myös hyvää.
Nythän ei ole enää mitään menetettävää.
Ota uusi mies karamellitehtailijasta, jos siis täyttää vaatimuksesi. Suklaaprinssi saattaisi olla ihku myös.