Miksi musta kiinnostuu aina ne tyypit, joihin en itse halua tutustua?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Viimeksikin baarissa yksi järkyttävän näköinen valas pyysi oikein lupaa istua samaan pieneen pöytään, jonka ääressä istuin. Annoin toki luvan, minkä jälkeen join tuoppini kiireen vilkkaa loppuun ja poistuin paikalta.
olsit haarpuunoinu sen laivaan ja lunastanu trofeen. ei tainnu olla kapteeni morgan ruorissa
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne miehet sanovat, joita itse lähestyt?
Pakithan sieltä tulee...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oot ihan kiva, mutta (lisää tähän haluamasi lause).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa EI pienille rinnoille
Pienet rinnat on parhaat, nuorena terhakkaat ja ikääntyessäkin freesit ja timmit.
Näyttää hyvältä myös parikymppisen silmään viisikymppisen timmissä kropassa
Koska kiinnostut ihmisistä, jotka ovat ylempää tasoa kuin sinä itse. Sinä olet heille niinkuin ne sinua treffeille pyytävät hyypiöt ovat sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet puolestasi, että joku olisi sinusta kiinnostunut?!
Jos kysellään puhelinnumeroa tai treffeille, niin todellakin pidän sitä kiinnostuksen merkkinä.
Ap
No missä sinä oikein hengaat tyrkyttämässä itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihan kiva, mutta (lisää tähän haluamasi lause).
Ap
Niinpä. Kurkotat liian korkealle, kuten ne miehet omasta mielestäsi jotka sinua lähestyvät. Miehet vain feidaavat hienotunteisemmin kuin naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysellään puhelinnumeroa tai treffeille, niin todellakin pidän sitä kiinnostuksen merkkinä.
Ap
Näitä tulee ihan töissä...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koska kiinnostut ihmisistä, jotka ovat ylempää tasoa kuin sinä itse. Sinä olet heille niinkuin ne sinua treffeille pyytävät hyypiöt ovat sinulle.
Hyypiöt :D Naurattaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Esim. asiakaspalvelutehtävissä naiselle riittää että hengittää ja on pil lu niin kaikennäköiset miehet lähestyvät :D
eikö se niin mee että ne parhaat on varattuja tai homoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Esim. asiakaspalvelutehtävissä naiselle riittää että hengittää ja on pil lu niin kaikennäköiset miehet lähestyvät :D
No pakkohan se on lähestyä, kun bisseä ei voi maksaa itsepalvelukassalla.
Sama. Jossain vaiheessa oli riesa kun epäkiinnostavat miehet kyselivät jatkuvasti treffeille. Sitten kun päätin että seuraavalle annan mahdollisuuden vaikkei olisikaan yhtään mun tyyppiä, kukaan ei enää ole kysellyt :D ilmeisesti epätoivo paistaa liian kauas
Uskon myös Ap:n yliarvioivan oman tasonsa ja siksi saavansa ns. vääränlaista huomiota haluamaansa huomioon nähden. 6/10 nainen ei saa 8-10/10 miestä, eikä edes heidän huomiotaan!