Jone Nikulan isä oikeuskansleri Paavo Nikula on saanut aivoverenvuodon ja on sairaalahoidossa.
Kommentit (12)
Sillä on muuten menestyvät lapsetkin. Sen toinen poika Tuomas on nyt Kaapelin johdossa.
tehnyt pitkän uran tasa-arvoalalla, todella omistautunut asialle. Myös lämmin ihminen sanovat hänen kanssaan työskennelleet. Minulla on ollut kunnia tavata hänet kerran nopeasti.
kylmäsi kyllä kun luin aamulla teksti-tv:tä
Vierailija:
tehnyt pitkän uran tasa-arvoalalla, todella omistautunut asialle. Myös lämmin ihminen sanovat hänen kanssaan työskennelleet. Minulla on ollut kunnia tavata hänet kerran nopeasti.
No onneksi olkoon.
Minulla on ollut kunnia olla Jonen kanssa samalla luokalla ja en voi sanoa hänestä samaa.
voi huomata hyvinkin pian olevansa polvillaan elämän ja Jumalan edessä. Mutta kun paholainen saa egon paisumaan niin suureksi.
Nikula on vasemmistolaisen sortopolitiikan edustaja, ei ole pojasta polvi parantunut.
Mutta anyway: olen todella pahoillani isä-Nikulan puolesta, siinä vasta hyvä ja lämminsydäminen mies. Usein olen ihmetellyt, miten pojastaan on tullut sellainen kiukkuinen öykkäri.
Ok, tietty Jonekin vetää enimmäkseen jotain roolia, mutta Ei ole pojalla kovin kummoinen itsetunto. Vaikka muuta siis esittää.
ja ajaa heidän etujaan. Puolueellinen henkilö ei sovi tuollaiseen virkaan. Vaikutti miten lämpimältä tahansa, niin vasemmistolaisen sortopoliitkan edustaja ei sovi mihinkään oikeuskanslerin virkaan, ihan puhdas poliittinen nimitys.
Ja Jone Nikulahan se hyökkäsi uskovaisia ja Jumalaa vastaan, ei ehkä kannattaisi, sillä Jumala ei katso sellaista läpi sormien.
Paranemisia Nikulalle, Jumala haluaa, että kaikki ihmiset pelastuisivat niin Paavo Nikula kuin Jone Nikulakin.
helvetin muka-äijä, tyypillä ei ole mitään ammattia.
Piiri pieni pyörii...
no ymmärrettävää tuo on.
Kuvien perusteella minäkään en olisi uskonut.
Jone on niin paljon rumempi
josko se selittäisi Jonen käytöstä.
AV:llä jo voivotellaan : )