Onko ministeri Tanja Saarelalla silikonit ?? Näyttää iltapäivälehden kuvassa siltä että olisi
Olli Saarelan elokuvan ensi-ilta kuvassa rinnat on pallomaiset. Suurensin kuvan hiiren kakkosella ja oli luonnottoman muotiset daisarit.
Kommentit (7)
Terveisin isorintainen ja iltapukuakin käyttänyt.
Ja niitä geelirintsikoita on sellaisiakin, jotka nostaa rinnat korviin. :) Mun b-kuppikin näytti jättimäiseltä, kun sellaisia kerran kokeilin. Mutta mistäpä tuota tietää. Ja mitä se mulle edes kuuluu. Ei mitään. ;)
Muistelkaa vaan takavuosien iltapäivälehtien kansikuvia. Aina niissä on Saarela ollut rinnat pystyssä. Ja hän kyllä tietää konstit.
ja löysin kuvan linnajuhlista sinisessä puvussa ja siinäkin oli tiukasti nostetut tissit mutta
pehmeä raja rinnan ja rintakehän yhtymäkohdassa ja jos vertaan tuohon iltapäivälehden kuvaan niin ero on kuin yöllä ja päivällä
silikoniepäily vahvistuu
voi taivas.
Aivan järkky. Iltalehden viihdeosastolla tämä karmea näky.
hiukset on taas vaaleammat ja sopii paljon paremmin. myös vaatteista on tullut seksikäämpiä!
push upit kyllä nostavat tehokkaasti tissit mutte tekeekö ne noin pallomaisiksi? Minulla ei kyllä edes ne push upit auta.. nostaa nyt tyhjiä pusseja, ei ne siellä liivissä pysy. Ainoa vaihtoehto kohta on se silikooni.