Vihaan uusia "kierrätyskorkkeja"
Ravistin maitoa. Sitä lensi lattialle, koska uudessa muovirimpsullisessa korkissa ei ole yhtä paljon tilaa kierteille kuin vanhassa, joten olin onnistunut sulkemaan sen huonosti. Vanhassa tämä ei ollut edes mahdollista.
Taitoin korkin syrjään sivulle. (Valion maitotölkki.) Korkki "naksahtaa" vauhdikkaasti tölkkiä vasten. Samalla korkissa olleet nesteet lentää ympäri keittiötä.
Kiitos tästä.
Ja ennen kuin joku mainitsee jotain kädettömyydestä, niin kuinka kädetön täytyy olla että hukkaa korkin ilman jotain muovirimpsua?
Taidanpa jatkossa repiä korkin irti ja laittaa sen erikseen roskikseen. Jos minua kohdellaan kuin lasta niin voin hyvin käyttäytyä kuin lapsi.
Kommentit (65)
Mä inhoan myös. Tosi vaikea saada kierrettyä uudestaan kiinni kun meinaa mennä ne kierteet ihan vinoon.
Joudun ostamaan 3v välein uuden takin ja kengät koska ne suunnitellaan hajoamaan.
Kauppojen muovipussit on niin ohuita ettei niitä voi uudelleenkäyttää.
Näiden korkki ja pilli spedeilyjen sijaan viherhihhulit vois keskittyä oikeesti haitallisiin juttuihin. Mutta ei niihin oikeisiin juttuihin taida saada lobbareilta rahaa.
Osa irtoaa kokonaan jo käsittelyvaiheessa, alkuun. Ja joitakin ei saa irti kierrätykseen ja toisia kiinni ettei mehu happane. Osaa ei saa siihen muovipalan päähän killumaan irti. Kierräys on vaikeaa, koska ei ole voimia ja on kiire. On "pahempia" huolenaiheita.
Seuraavaksi eu kieltää kengännauhojen solmimisen rusettiin.😁
Vierailija kirjoitti:
Eipä niitä taida kukaan rakastaa.
Minä rakastan!!!! Autistinen olen ja vanhat korkit tippuu AINA lattialle ja ei tipu enään jeeeeee
Vierailija kirjoitti:
Joudun ostamaan 3v välein uuden takin ja kengät koska ne suunnitellaan hajoamaan.
Näiden korkki ja pilli spedeilyjen sijaan viherhihhulit vois keskittyä oikeesti haitallisiin juttuihin. Mutta ei niihin oikeisiin juttuihin taida saada lobbareilta rahaa.
Kiittäkää noista korkeista Jyrki Kataista ja kokoomusta joka ajoi noita korkkeja koko poliittisella arvovallaan.
Kiinni pullossa pysyvät korkit on saatava viinipulloihin ja viinapulloihin.
Minä ainakin kiskon korkit irti virvoitusjuomapulloista aina. Yleensä juon niitä pullon suusta ja korkit ovat ikävästi tiellä. Tietenkin palautan korkit aina pullon mukana, mutta ei niitä ole pakko pitää haittana kiinni pullossa käyttöaikanaan.
Tölkkejä ravistetaan sivusuunnassa eikä ylösalas. Siinä ratkaisu ongelmaan. Voit myös lopettaa turhan maidon latkimisen tai ostaa tölkkejä, joissa ei ole korkkia.
Nuoret miehet nykäisevät korkin irti. Kun muutaman kerran harjoittelee, rinnuksille ei läiky mitään. Eli aivan yhtä tyhjän kanssa koko korkkihomma.
Tämä on lähinnä tarkoitettu estämään roskaamista eli erinäisiin juomapulloihin mutta kun direktiivi kattaa kaikki muovikorkilliset niin on myös mm. maitotölkeissä.
Oletko ihan tosissasi. Tyhjän valittaja tai trolli.
Kaikesta sitä ongelman voi kehittää. Olen huonosorminen ja harvoin ostamani maitopurkin saan kyllä ihan itkemättä auki.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti toimivat jutut eivät tuota rahaa, joten sitten yritetään harhauttaa onnettomilla korkeilla ja pahvipilleillä joita mainostetaan kovaan ääneen mediassa maailman pelastuksena.
Saksilla saa kätevästi korkin irti.