Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksihän Prisman maksupääte ei tunnistanut S-Pankin korttiani? Siihen tuli siis tuntematon kortti kun yritin lähimaksua ja

Vierailija
14.06.2024 |

sitten PIN-koodilla tuli maksutapa hylätty. Pitäisi olla ihan normi pankki/luottokorttikyseessä ja pankkipuolelta mennä automaattisesti lähimaksut. Rahaakin oli tilillä ja olin juuri tuota ennen maksanut Tokmannilla ihan normaalisti samalla kortilla lähimaksulla.

Ei auttanut sitten kuin kaivella googlepay ja sen kautta maksaa tuosta samasta luottokortista mikä onnistui lähimaksulla :o

Onneksi oli olemassa tuo sentään. Jos vielä uudestaan tekee noin niin onkohan se siis kortissa vika?

Meidän S-marketin yhdellä kassapisteellä on samaa vikaa ja siellä kävin eilen ja se kyllä sitten hyväksyy pin-koodilla maksun mutta nyt Prisma ei hyväksynyt sitäkään...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa korteissa (siruissa) on vikaa. Mulla ei enää "tunnista bonusta" siinä lähimaksulla, vaan pitää aina syöttää koneeseen. Hidastaa maksutapahtumaa 10sek, mutta raivostuttaa toiseen tai kolmanteen potenssiin. Uusi kortti on tulossa joka tapauksessa lähiaikoina, niin en viitsi tähän väliin enää tilata uutta.

Vierailija
2/2 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi s- kortti ei toimi mulla eikä miehellä. Muilla samaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla