Lääkäriin vai jokin perus paniikkikohtaus?
Reilu viikko sitten mulla alkoi oudot mahaongelmat. Maha sekaisin ja ilmavaivoja. Nyt ovat laantuneet, mutta erittäin pahanhajuisia ilmavaivoja. Uloste itsessään ok. Söin ehkä jotain sopimatonta.
Tänä aikana kuitenkin vireystila laskenut. Lievää paineen tunnetta ja hengitys vähän vaikeampaa. Pahanhajuiset ilmavaivat ovat vielä, mutta ripulia ei.
Tulen levottamaksi jos istahdan alas ja hengitys silloin vaikeutuu. Olo paranee liikkeelle lähtemällä. Yöunien kanssa ei ole ongelmia.
Perussairauksia ei ole. Allergioita ei ole todettu.
Yhtään ideaa mikä tälläistä voinut aiheuttaa ja kävisitkö lääkärissä?
Huom! Olen mies
Kommentit (6)
Olen jossain jännitystilassa kai jatkuvasti. Elämässä ei ole tapahtunut isoja muutoksia. Alkoi ihan yhtäkkiä.
Stressikin näin voisi oireilla.
ap
Pierut eivät ole paniikkikohtauksia.
t. LL
Vierailija kirjoitti:
Pierut eivät ole paniikkikohtauksia.
t. LL
Heh, heh..
Jos on hengitysvaikeuksia, se on päivystykseen soittamisen syy suolisto-oireista ja ahdistuksesta riippumatta.
Voit kärsiä ainakin kaliumin vajauksesta jos olet ripuloinut monta päivää tai usein. Kaliumia saa esimerkiksi perunoista ja banaanista.
Ei ole ollenkaan hullua syödä vaikka Mummon muusi-jauheesta tehtyä perunavelliä, jossa on mukana mineraalisuolaa jos ripuloi. Pahin vatsan sekoittaja sokerialkoholien jälkeen on sokeri kun maha on kipeä.
Käy lääkärissä, voi olla ihan mitä hyvänsä.