Nuori perheenisä tuijotti julkeasti
kun kävin kaupassa. Lapsensa söivät jäätelöä vieressä.
Mies oli korkeintaan 30, itse olen 50 ja risat.
Täytyy myöntää, että paikat kastui hiukan.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ok Seppo.
En tiedä miehen nimeä. Saattoi olla Seppokin.
Aluksi ajattelin miehen hymyilevän, koska laitoin esimerkillisesti maasta poimimani roskat astiaan. Hän katsoikin silmiin, niin että oli pakko siirtää oma katse muualle.
Kaupasta tullessa sama juttu. Ilmeisesti myös melko suurien rintojeni päällä heilunut avain kiinnitti huomiota, en tiedä...
Vierailija kirjoitti:
rintoja ei oo pakko lähes pullauttaa esiin ja itkee sit et tuijottaa
Minulla oli takki ja pitkähihainen paita.
En itke yhtään mitään. Mistä sait sen päähäsi?
Joskus on pakko katsoa ja on myös myönnettävä että kalu jäykistyy kun kauniita kypsiä rouvia on lähellä. T: m 22 v
Miesparka ei taida kotona päästä paineistaan. Tulee kyllä itsekin kaupoissa vilkuiltua ja vaihdettua hymyjä 40+ rouvien kanssa. Mukava saada piristää päivää ilmaisemalla kiinnostusta, ja kyllä se itselläkin vain himoja ja itsevarmuutta nostattaa kun huomaa että vastakaikua saa.
M31
Vierailija kirjoitti:
Joskus on pakko katsoa ja on myös myönnettävä että kalu jäykistyy kun kauniita kypsiä rouvia on lähellä. T: m 22 v
Tähän on vielä jatkettava että jos päälle on sattunut sopivat housut niin on kiire peittelemään kalua etteivät rouvat pahastu "teltasta". T: m 22 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on vielä jatkettava että jos päälle on sattunut sopivat housut niin on kiire peittelemään kalua etteivät rouvat pahastu "teltasta". T: m 22 v
En pahastuisi, vähän varmaan hymyilyttäisi. N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on vielä jatkettava että jos päälle on sattunut sopivat housut niin on kiire peittelemään kalua etteivät rouvat pahastu "teltasta". T: m 22 vEn pahastuisi, vähän varmaan hymyilyttäisi. N42
Hei, kiva tietää ;) Tulisiko hymy tilanteen koomisuudesta vai hienoisesta eroottisuudesta? T: m 22 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on vielä jatkettava että jos päälle on sattunut sopivat housut niin on kiire peittelemään kalua etteivät rouvat pahastu "teltasta". T: m 22 vEn pahastuisi, vähän varmaan hymyilyttäisi. N42
Hei, kiva tietää ;) Tulisiko hymy tilanteen koomisuudesta vai hienoisesta eroottisuudesta? T: m 22 v
Olisin otettu, että vielä 40+ ikäisenä, voisin herättää jotain noin nuoressa miehessä.
Vähän kyllä tuntuu irstaalta kirjoittaa tätä kun olen niin vanha, että voisin olla sinun äiti.
Rouva puuma lähtee jäätelön ostoon heti,pikkarit jätän suosiolla pois
Vierailija kirjoitti:
Rouva puuma saisi kyllä nuolla jäätelön lisäksi muutakin herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu varmaan hyvältä antaa kosteuden nauttia mukavasta tuulesta kesämekon alla.
Mukavaa kun nuoret miehet kattoo, perheellisetkin.
T lihaksikas uimaripoika 19 v
Vierailija kirjoitti:
Saitko nuolla oikein nautinnolla vai valuiko herkut mekolle ?
Tästähän tuli oikein kesäisen mehevä keskustelu.
Hienoa!
T. Aloittaja.
Joo, täällä myös 40 ja risat ja jos saa nuorilta katseita ni se on vaan mukavaa, ei häiritse. Itse katson sille tuulelle sattuessani myös miehiä, tosin 40++ ikäisiä komeita. Ja toivoakseni katseet ei haittaa vaikka sen enempää ei nappaiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, täällä myös 40 ja risat ja jos saa nuorilta katseita ni se on vaan mukavaa, ei häiritse. Itse katson sille tuulelle sattuessani myös miehiä, tosin 40++ ikäisiä komeita. Ja toivoakseni katseet ei haittaa vaikka sen enempää ei nappaiskaan.
Kyllä ne katseet herättää mukavasti tuolla alakerrassakin.
Ok Seppo.