Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutin 3 viikossa 7 kiloa ja nyt pysähtyi

Vierailija
13.06.2024 |

Eihän säästöliekki voi näin nopeasti tulla?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama!

Laihdutin ensin nestepaastolla 2vko 7kg. Sitten pysähtyi kuin seinään. Pidin yhden tankkauspäivän söin munakasta, jugurttia ja kanaa niin kolmantena viikkona lähti 3kg lisää.

Nyt syön päivittäin mutta vain pieniä määriä lähinnä kasviksia, hedelmiä ja proteiinia sekä juon vettä 3l/pv.

kuukautisten aikana painoni nousee sina 3-4kg mutta se lähtee heti kun menkat loppuvat.

Vierailija
2/7 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa nestettä tuossa ajassa. Maksimissaan 1 kg rasvaa ja lihasta viikossa lähtee. Nesteet siis lähti. Hieno alku. Älä lopeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, onneksi olkoon. Muista myös piiskaamisen ohella myös palkita itseäsi ja muista olla armollinen itseäsi kohtaan.

Vierailija
4/7 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syödä välillä kunnollakin niin aineenvaihdunta pysyy käynnissä ja paino putoaa. Minä syön 5 päivänä viikossa max 800kcal ja kahtena normaalin 2000kcal. Paino tippuu koko ajan eikä ole tullut jumituskausia. Uskon että yksikin päivä kunnolla syömistä viikossa riittäisi.

Vierailija
5/7 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollut maltilisempi ja vain 2kg viime kuussa laihdutin. Sama tahti näyttää jatkuvan tässäkin kuussa ja olen keventänyt ruokavaliota hieman. Syön kuitenkin normaalista 3 ateriaa päivässä ja 2 kahvia. Mansikoita meni tänään 300g.

Vierailija
6/7 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo totta👍saman huomannu.

Vierailija
7/7 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottaisin maltillisuutta laihtumisnopeuden suhteen. Ongelmahan ei ole laihtuminen, vaan matalammassa painossa pysyminen - siihen pitäisi laihduttamisenkin aikana periaatteessa tähdätä. 100 grammaa vuorokaudessa alas tekee 36,5 kiloa vuodessa, joka taitaa lähes kaikille riittää. Siitä eteenpäin on haaste.