Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avoimen suhteen todistaminen

Vierailija
12.06.2024 |

Te, joilla on avoin suhde niin miten saatte uudet tuttavuudet uskomaan, että olette luvan kanssa liikenteessä? Onko teillä muilla usein tilanteita, että ei uskota, että on lupa ja syytetään pettäjiksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me swingaillaan skenessä joten ei ole tätäkään ongelmaa. Emme siis sotkeudu sinkkumarkkinoille. 

Vierailija
2/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, itse olen havainnut, että tuollaiset pettäjäksi syyttelevät "tuttavuudet" on muutenkin ahdasmielisiä =aika surkeaa seksiseuraa. 

Aikoinaan uran alussa höpöttelin kanssa tuollaisia avoin suhde -valheita ja ajauduin välillä "todistelemaan" että näin on. Sitten huomasin, että osaa "tuttavuuksista" ei voi vähempää kiinnostaa ja olenkin pitkään suoraan kertonut olevani liikkeellä ihan itse itselleni antamallani luvalla. Peli on ollut selvä ja hyvää pillua olen saanut. Nainen on saanut sitä mitä on ollut vailla eli munaa. Paljon ja eri asennoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa sanoo tolta kantilta mutta toisen naisen näkökulmasta. Ku olen ollut xussa ja joku mies lähestyy, siis pariskunnan mies, niin on ok jutella hetki kaksin mutta lopulta vaadin naisen mukaan. Sitte ku nähty niin molemmat ollu paikalla. Puhelimessa ku tehty wa tyhmä niin siinä ollu me kaikki kolme että kaikki ollut täysin avointa. Kaikki viestit sen kautta, ei mitään priva viestejä. Tosin ollaan aina nähty ja pantu joka kerta niin et oltu kolmisin, mutta toimisin samoin vaikka näkisin vain miehen. Koska on tärkeää että nainen varmasti tietää ja asia on ok. 

Ei sillä lailla ku olin menossa Vaasaan baarimiittiin ja olin etuajassa paikalla niin yhen pariskunnan mies oli hotellissa niin pyysi mut jo sinne kahville ensin tutustuun. Nainen ei ollu vielä paikalla ku menin, selvisi mulle vasta siellä. Jossain välissä mies yritti mua lähestyä et mentäis petiin. Joo ei, vaikka ne on vahvasti mukana parinvaihdos niin tuollaisesta ei oltu sovittu sen naisen kanssa enkä voinu tietää onko varmasti ok niin torppasin heti lähestymisen. Oli vähä vaivaavaa olla siellä sen jälkeen, pian vaimokin jo tuli.

Vierailija
4/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en osaa sanoo tolta kantilta mutta toisen naisen näkökulmasta. Ku olen ollut xussa ja joku mies lähestyy, siis pariskunnan mies, niin on ok jutella hetki kaksin mutta lopulta vaadin naisen mukaan. Sitte ku nähty niin molemmat ollu paikalla. Puhelimessa ku tehty wa tyhmä niin siinä ollu me kaikki kolme että kaikki ollut täysin avointa. Kaikki viestit sen kautta, ei mitään priva viestejä. Tosin ollaan aina nähty ja pantu joka kerta niin et oltu kolmisin, mutta toimisin samoin vaikka näkisin vain miehen. Koska on tärkeää että nainen varmasti tietää ja asia on ok. 

Ei sillä lailla ku olin menossa Vaasaan baarimiittiin ja olin etuajassa paikalla niin yhen pariskunnan mies oli hotellissa niin pyysi mut jo sinne kahville ensin tutustuun. Nainen ei ollu vielä paikalla ku menin, selvisi mulle vasta siellä. Jossain välissä mies yritti mua lähestyä et mentäis petiin. Joo ei, vaikka ne on vahvasti mukana parinvaihdos niin tuollaisesta ei oltu sovitt

Tämä kuulostaa itselleni ahdistavalta konseptilta. Minun miehelläni on lupa tehdä mitä haluaa kunhan pitää huolta ehkäisystä, mutta en halua kuulla tai nähdä mitään näistä jutuista.

Vierailija
5/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä lailla ku olin menossa Vaasaan baarimiittiin ja olin etuajassa paikalla niin yhen pariskunnan mies oli hotellissa niin pyysi mut jo sinne kahville ensin tutustuun. Nainen ei ollu vielä paikalla ku menin, selvisi mulle vasta siellä. Jossain välissä mies yritti mua lähestyä et mentäis petiin. Joo ei, vaikka ne on vahvasti

Kaikilla on oma tyyli. Mikä sopii parhaiten. Useimmat seikkailee yhdessä ja osa noin. Mökin haluisin avata suhdetta miehen seksihalujen vähyyden takia, mutta mies ei halua. Meillä ois just noin että mä haluisin kuulla kaiken ja olla mukanakin, parinvaihdon muodossa, mutta mies ei tule ikinä pääsemään siihen pisteeseen että haluaisi tietää tollasesta saati kestäis mun seikkailua. Eli hankalaa on järjestää. Seuraavassa suhteessa tulee olee niin että molemmilla on lupa seikkailla, ei vakavaa. Vaatii vaan ensin avioeron. Seksi ehdokkaita kyllä löytyy, siinä ei tuu ongelmaa. Oon ihmisiin alustavasti tutustunut xun kautta, miehiin ja pareihin. Kaikki sanonu kahvittelun jälkeen että ota yhteyttä kun tilanne muuttuu.

Vierailija
6/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on ollut muutamana viikonloppuna vieraan miehen mökillä. Minulle OK, eikä kiinnosta tietää mitä tekevät siellä. Minulla on vastaavasti omat menoni, enkä ole niistä tilivelvollinen vaimolleni. Me olemme aviopari enää vain juridisesti ja käytännön syistä, sormuksiakaan emme enää pidä.

Vierailija
7/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on ollut muutamana viikonloppuna vieraan miehen mökillä. Minulle OK, eikä kiinnosta tietää mitä tekevät siellä. Minulla on vastaavasti omat menoni, enkä ole niistä tilivelvollinen vaimolleni. Me olemme aviopari enää vain juridisesti ja käytännön syistä, sormuksiakaan emme enää pidä.

Oliko teillä joku yhteinen keskustelu, jossa päädyitte tähän ratkaisuun vai ajauduitteko vain tähän tilanteeseen? Meillä on vähän sama tilanne, mutta ei olla käyty tätä keskustelua. Molemmat tietävät, että toisella on jotain omia juttuja, mutta niistä ei puhuta.

Vierailija
8/8 |
13.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko teillä joku yhteinen keskustelu, jossa päädyitte tähän ratkaisuun vai ajauduitteko vain tähän tilanteeseen? Meillä on vähän sama tilanne, mutta ei olla käyty tätä keskustelua. Molemmat tietävät, että toisella on jotain omia juttuja, mutta niistä ei puhuta.

Ei olla puhuttu. Kertokoon jos huvittaa, minä en ala kyselemään enkä myöskään vastaa kysymyksiin, jos ei satu huvittamaan. Kerron jos tuntuu siltä.