Crowdsorsa, vieraslajien hävittämisestä saatava pikkanen korvaus
Tiedättehän sen mobiilisovelluksen, joka kannustaa vieraslajien - lupiinin ja jättipalsaminen - hävittämiseen yleisiltä paikoilta maksamalla hävitystyön tekijälle pienen korvauksen. No, se korvaus onkin sitten verollista tuloa, eli jos mä nyt vaikkapa näin sosiaalitukien saajana olisin vaikkapa jonkin kerran jostakin lupiinia käynyt katkomassa tai kitkemässä, niin mitä mä nyt siitä sitten kostun... Korvaus on muutamia senttejä mutta kun se on verollista, se pitää ilmoittaa sitten Kelalle tulona...
Ou jee...
Mä voisin kyllä sitten ihan ilman sitä korvaustakin mennä niitä kukkia katkomaan (etteivät ehdi siementää) ja kantamaan ne katkotut varret muovipusseissa roskiin...
Voi että... Eikä tässä mun asuinkaupungissa sitä crowdsorsaa kyllä ole otettu hävitystyöhön kannusteeksikaan.
Kommentit (7)
25 senttiä per neliö. Katkon mieluummin omaksi ilokseni.
Vierailija kirjoitti:
25 senttiä per neliö. Katkon mieluummin omaksi ilokseni.
Sopii. Oletko monta jo kerännyt?
Saisi edeskiiltokuvia tai vastaavaa
Surkea kokemus Crowdsorsasta, en suosittele kyllä kenellekään. Sovellus ei toimi, kaatuu koko ajan, pallerot ei tallennu, kuvat ei tallennu ja rahaa en saanut koskaan tilille. Taitaa olla huijaus.
Sairasta meininkiä että rekryävät tällaiseen huijarifirmaan ILMAISEKSI opiskelijaa tekemään töitä:
https://fi.linkedin.com/jobs/view/markkinoinnin-ja-myynnin-harjoittelij
En myöskään suosittele. Heidän toiminta on omituista.
Ei crowdsorsaa kannata käyttää, paska kokemus sovelluksesta, en saanut rahoja ja he myy henkilötietoja ja käyttäjien dataa.